پارامونت ایده‌های زیادی برای مجموعه‌ی Transformers در ذهن دارد | احتمال بازگشت مایکل بی

6 April 2017 - 23:00

مایکل بی (Michael Bay)، کارگردان سری فیلم‌های Transformers «تبدیل‌ شوندگان» اعلام کرد که استودیوی فیلمسازی «پارامونت» بیش از ۱۴ ایده برای ساخت دنباله برای این سری در ذهن دارد و یکی از آن‌ها ممکن است که به بازگشت وی به این سری بینجامد. پس از راه یافتن برند «تبدیل شوندگان» به پرده‌های سینما، شاهد موفقیت‌ آن در این مدیوم بودیم. اگرچه نسخه‌های اخیر این فیلم با واکنش منفی منتقدان همراه شدند، اما فروش جهانی دو نسخه‌ی آخر که هر کدام از مرز ۱ میلیارد دلار پیشی گرفته‌اند، راه را برای ساخت نسخه‌های جدیدتر و در نتیجه، جهان سینمایی مرتبط با آن باز کرد. چند ماه دیگر نیز شاهد اکران جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه خواهیم بود که با نام Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» شناخته می‌شود و در آن شاهد سرکشی به دوران نازی‌ها و شاه آرتور خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

البته این فیلم تنها آغازگر برنامه‌ریزی‌های جدید استودیوی «پارامونت» و اتاق فکر نویسندگان جهان سینمایی مرتبط با این مجموعه خواهد بود؛ چراکه پس از آن شاهد نسخه‌ی فرعی آن تحت عنوان Bumblebee «بامبل‌بی» و قسمت‌های ششم و هفتم «تبدیل شوندگان» نیز خواهیم بود. مایکل بی که تاکنون بارها اعلام کرده است که کارگردانی «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» آخرین فعالیت او در این سری خواهد بود، به تازگی ابراز داشته که استودیوی «پارامونت» ایده‌های زیادی برای ساخت دنباله از این سری دارد و یکی از آن‌ها توانسته نظر وی را به خود جلب کند.

MTV در گفتگو با مایکل بی در جریان رویداد «سینماکان ۲۰۱۷» در خصوص آینده‌ی این مجموعه پرسید. بی بار دیگر اظهار داشت که «آخرین شوالیه» آخرین نسخه از این سری خواهد بود که وی کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت، اما یکی از ایده‌های «پارامونت» جایگاه خاصی برای او دارد.

در حال حاضر حدود ۱۴ داستان [از این مجموعه] نوشته شده است که واقعاً خوب هستند. من تمایل دارم که یکی از آن‌ها را بسازم. یک نسخه فرعی از «تبدیل شوندگان».

البته از آنجایی که بی در گذشته نیز خبر از خروج از این مجموعه داده بود و پس از مدتی بار دیگر به آن بازگشت، این ادعای جدید وی چندان جای تعجب ندارد. وی در حال حاضر مراحل پس از تولید فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» را دنبال می‌کند. با این حال، وجود ۱۴ ایده برای ساخت دنباله از این سری حاکی از آینده‌ی روشن این مجموعه‌ی سینمایی است.

فیلم‌های «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» و «بامبل‌بی» به ترتیب در روزهای جمعه ۲ تیر (۲۳ ژوئن ۲۰۱۷) و جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ (۸ ژوئن ۲۰۱۸) به روی پرده خواهند رفت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.