تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل سوم Daredevil مشخص شد

6 April 2017 - 23:00

به تازگی این موضوع تایید شد که فیلم‌برداری فصل جدید سریال Daredevil در سال جاری آغاز خواهد شد، در نتیجه شاهد انتشار فصل مذکور در سال ۲۰۱۸ میلادی خواهیم بود. با به نمایش درآوردن بخش خیابانی دنیای سینماتیک مارول، سریال Daredeveil توانست هم نظر منتقدان و هم نظر طرفداران را جلب کند که این موضوع باعث فراموشی فیلم سینمایی فوق‌العاده ضعیف آن در سال ۲۰۰۳ شد. در واقع طرفداران آن نسخه از این ابرقهرمان را در محله هلزکیچن مشاهده کردند که به شدت انتظار آن را می‌کشیدند. با موفقیت گسترده فصل اول، مارول به زودی ساخت فصل دوم این سریال را تایید کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

از آن زمان، مارول به آرامی قهرمانانی دیگر را در قالب سریال‌های اختصاصی معرفی کرد که آنها نیز (به استثنای Iron Fist) توانستند به موفقیت دست یابند. در فصل دوم دیردویل این سریال مخاطبان را با دنیای مخوف نینجاها و گروه The Hand آشنا کرد و در این مسیر شخصیت‌هایی جدید از جمله Elektra و پانیشر را به مخاطبان معرفی کرد. در چند ماه آینده اتحاد این ابرقهرمان را در قالب سریال The Defenders شاهد خواهیم بود که اتفاقات آن کمی بعد از ماجرای فصل دوم دیردویل دنبال خواهد شد. همچنین در مراسم کامیک کان سن دیگو به این موضوع واقف بودیم که فصل سوم سریال دیردویل آماده پخش در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

در مصاحبه اخیر ستاره این سریال چارلی کاکس (Charlie Cox) با Boogaloo Radio، این بازیگر از خبری جدید در مورد فصل جدید دردویل پرده برداشت: «در اواخر سال جاری فیلم‌برداری فصل جدید را آغاز خواهیم کرد. این موضوع قطعی است.» در نتیجه انتظار می‌رود تاریخ انتشار فصل جدید این سریال در سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.