پوسترهای جدیدی از فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر شد

7 April 2017 - 11:00

استودیوی «دیزنی» در جدیدترین اقدامات تبلیغاتی خود برای فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند»، چند پوستر جدید با محوریت شخصیت‌هایی از جمله جک اسپارو (Jack Sparrow) با هنرنمایی جانی دپ (Johnny Depp) و کاپیتان سالازار (Captain Salazar) با هنرنمایی خاویر باردم (Javier Bardem) منتشر کرد. «دیزنی» این مجموعه‌ی سینمایی را با ساخت و اکران فیلم Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» در سال ۲۰۰۳ میلادی آغاز کرد و دو دنباله‌ی بعدی آن در مجموع بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی فروختند. اگرچه در ادامه شاهد اکران فیلم چهارم این سری یعنی Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» بودیم، اما با وجود موفقیت مالی آن، این نسخه به محبوبیت سه‌گانه‌ی اصلی نرسید. با سینما گیمفا همراه باشید.

«دیزنی» تصمیم دارد تا بار دیگر جک اسپارو را جهت به سرانجام رساندن یک ماجراجویی دیگر و فرار از دست دشمن دیرینه‌ی خود، یعنی کاپیتان سالازار،  به سینماها بازگرداند؛ اینبار اما، شاهد ارتباطات این نسخه با سه‌گانه‌ی اصلی خواهیم بود و نام‌های آشنایی از جمله اورلاندو بلوم (Orlando Bloom)، بازیگر نقش ویل ترنر (Will Turner) به این مجموعه بازخواهند گشت. به تازگی، استودیوی فوق‌الذکر، چند پوستر تبلیغاتی جدید از فیلم مورد بحث منتشر ساخته است که در زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید:

همانطور که مشاهده می‌کنید، در این پوسترها شاهد حضور شخصیت‌هایی از جمله، جک اسپارو، کاپیتان سالازار، کاپیتان هکتور باربوسا (با هنرنمایی جفری راش)، هنری ترنر و کارینا اسمیت (با هنرنمایی کایا اسکودلاریو) هستیم.

فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» توسط یواخیم رانینگ (Joachim Rønning) و اسپن سندبرگ (Espen Sandberg) بر اساس فیلمنامه‌ای از جف ناتانسان (Jeff Nathanson) کارگردانی می‌شود. در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است که جک اسپارو با نیروهای کاپیتان سالازار که دشمن دیرینه‌ی وی نیز هستند، برخورد می‌کند و برای غلبه بر آن‌ها نیازمند یافتن نیزه‌ی سه‌شاخه‌ی پوسیدون و همچنین همکاری با کارینا اسمیت و هنری ترنر است.

امید می‌رود که واکنش منتقدان و بینندگان به این فیلم و همچنین عملکرد آن در گیشه، سرنوشت نهایی این مجموعه‌ی محبوب را مشخص کند. فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» از روز جمعه ۵ خرداد ماه (۲۶ مه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به اکران در خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.