سریالی تلویزیونی بر اساس رمان Sleeping Beauties ساخته خواهد شد

7 April 2017 - 12:00

شرکت «Anonymous Content» حقوق ساخت رمان Sleeping Beauties که توسط استفان کینگ (Stephen King) و پسرش، اوون (Owen)، به نگارش در آمده و به زودی به انتشار خواهد رسید را جهت ساخت یک سریال تلویزیونی خریداری کرده است. استفان کینگ، موفق‌ترین نویسنده‌ی عصر حاضر، این خبر را تائید کرده است. نخستین رمان کینگ تحت عنوان «Carrie» به پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها آمد و بیش از ۵۴ رمان، ۶ کتاب غیر داستانی به همراه بیش از ۲۰۰ داستان کوتاه حاصل سال‌ها قلم زدن وی هستند که تاکنون شاهد اقتباس‌های مختلفی از نوشته‌های او نیز بوده‌ایم. از جمله پروژه‌های اقتباسی از کتاب‌های تحت نگارش کینگ، می‌توان به فیلم‌های سینمایی The Dark Tower «برج تاریک» و IT «آن» و همچنین سریال‌های در دست ساخت «Mr. Mercedes»، «The Mist» و «Castle Rock» اشاره کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

البته، نوشتن، یک امر خانوادگی برای خانواده‌ی کینگ محسوب می‌شود. تابیثا (Tabitha)، همسر استفان، و پسرانش جو هیل (Joe Hill) و اوون نیز تاکنون به نگارش و انتشار چندین رمان پرداخته‌اند. جو هیل تاکنون با مشارکت پدرش، چندین داستان کوتاه به انتشار رسانده است. از سوی دیگر، اوون با همکاری استفان یک رمان جدید تحت عنوان «Sleeping Beauties» را به نگارش درآورده که قرار است در روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) به پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها راه یابد.

اگرچه این کتاب هنوز به انتشار نرسیده است، اما حقوق آن جهت ساخت اقتباس تلویزیونی آن در قالب یک سریال، خریداری شده است. طبق گزارش ددلاین، شرکت تولیداتی « Anonymous Content» حقوق ساخت اقتباس تلویزیونی رمان « Sleeping Beauties» را خریده است و با استفان و اوون کینگ جهت ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس آن، مشارکت خواهد کرد.

داستان رمان «Sleeping Beauties» در آینده‌ای نزدیک و در یک زندان مخصوص زنان جریان دارد که نفرینی بر روی زندانیان گذاشته شده است که هر کدام از آن‌ها را تحت تاثیر خود دارد. زنی به نام اوی (Evie) تفاوت‌های زیادی با دیگر زندانیان دارد که نفرین اشاره شده هیچ تاثیری بر روی بدن او نمی‌گذارد. به موجب همین موضوع، وی شانس بالایی جهت نجات دادن دیگر زنان دارد.

هنوز هیچ سخنی در رابطه با اینکه این سریال قرار است توسط چه استودیوی ساخته و به روی آنتن برود، مطرح نشده است. با این حال، قوی‌ترین حدس این است که سریال اقتباسی « Sleeping Beauties» توسط شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) ساخته و پخش گردد. البته این مهم تنها یک گمانه‌زنی است و باید جهت اطلاعات دقیقتر بیشتر صبر کنیم.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.