مقدار فروش Kong: Skull Island مشخص شد

7 April 2017 - 20:00

کینگ کونگ با فیلم Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» که توسط کمپانی‌های برادران وارنر و لجندری پیکچر (Legendary Pictures) ساخته شده است دوباره به زندگی بازگشت و توانست به راحتی در اولین هفته‌ی اکران خود با فروش ۶۱ میلیون دلاری، رتبه اول باکس آفیس را ازان خود کند. هر چند بعد از هفته‌ی اول و وارد شدن فیلم‌هایی مثل Beauty and the Beast «دیو و دلبر» و Power Rangers نتوانست به درخشش خود در باکس افیس ادامه دهد. به همین خاطر این دو کمپانی از عملکرد این فیلم در آمریکا رضایت زیادی نداشتند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به نسبت فروش Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» در خارج از آمریکا بهتر از داخل آمریکا بوده است. فیلمی که اردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) آن را کارگردانی کرده است در ۶۴ کشور دیگر نیز اکران شده است و به خصوص در چین و کشورهای آسیای شرقی عملکرد خوبی داشته است. با وجود عملکرد ضعیف این فیلم در آمریکا به لطف فروش خوب در دیگر نقاط توانسته به فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline) فیلم Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» در در خارج از آمریکا ۳۵۸ میلیون دلار فروش داشته است که در مجموع به ۵۰۹ میلیون دلار رسیده است. ۱۲۴ میلیون دلار از این فروش در چین صورت گرفته است و پیش بینی می‌شود که به فیلم Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» بین ده فیلم پرفروش انگلیسی زبان در چین قرار گیرد.

همچنین این فیلم در ویتنام، کشوری که خیلی از صحنه‌های فیلم در آن فیلمبرداری شده است، هم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها تبدیل شده است و کشور ژاپن هم به خوبی از Kong: Skull Island استقبال کرده است. انتظار می‌رود که کنگ: جزیره جمجمه بتواند به راحتی به فروش ۵۲۰ میلیون دلاری Godzilla «گودزیلا» برسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.