فیلمبرداری Mission: Impossible 6 آغاز شد

9 April 2017 - 21:00

تولید و فیلمبرداری جدیدترن فیلم اکشن تام کروز، Mission: Impossible 6 «ماموریت: غیرممکن ۶»، آغاز شده است و این موضوع را کارگردان فیلم، کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie)، و فیلمبردار آن، راب هاردی (Rob Hardy)، تایید کرده‌اند. کمپانی پارامونت برای اواین بار فیلم Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن» را در سال ۱۹۹۶ اکران کرد که بازخوردهای نسبتاً خوبی از منتقدین گرفت و فروش خوبی هم داشت. این موضوع باعث شد که این کمپانی اجازه ساختن دو دنباله برای این فیلم را بدهد که هر دو به خوبی فیلم اول عمل کردند. بعد از این برَد برد (Brad Bird)  برای کارگردانی فیلم چهارم انتخاب شد و فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol «ماموریت: غیر ممکن پروتکل شبح» را ساخت که هم از دیدگاه منتقدین و هم از لحاظ مالی بهترین فیلم این فرانچایز محسوب می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۱۵ کریستوفر مک‌کواری فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation «ماموریت: غیر ممکن ملت سرکش» را ساخت که با وجود فروش خوبش نتوانست موفقیت فیلم قبلی را تکرار کند. حالا بار دیگر تام کرز و مک‌کواری در فیلم ششم با یک دیگر همکاری می‌کنند.مک‌کواری با انتشار تصویری در حساب شخصی اینستاگرام خود آغاز فیلمبرداری را تایید کرد. همین کار را نیز راب هاردی نیز در صفحه‌ی شخصیی خودش انجام داده است.

این تصاویر تنها چند روز بعد از این که تام کروز برای انجام کارهای پیش تولید فیلم راهی فرانسه شده بود منتشر شدند و با توجه به نقش زیاد تام در این فیلم، اگر تا به حال فیلمبرداری صحنه‌هایش آغاز نشده باشد پس به زودی شروع می‌شود. وینگ ریمز (Vingg Rhames)، سایمون پگ (Simon Pegg) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) به ترتیب برای بازی در نقش‌های لوتر اسیکل (Luther Stickell)، بنجی دان (Benji Dunn) و السا فاست (Ilsa Faust) بازخواند گشت، ولی جرمی رانر به دلیل این که مغشول فیلمبرداری Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» در این فیلم حضور نخواهد داشت. هنری کویل (Henry Cavill)، ونسا کیربی (Vanessa Kirby) نیز بازیگران جدید این فیلم هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.