تاریخ آغاز فیلمبرداری Bumblebee مشخص شد

9 April 2017 - 22:00

قرار است که از ماه جولای سال جاری میلادی، تولید نخستین فیلم فرعی از مجموعه‌ی Transformers «تبدیل شوندگان»؛ یعنی Bumblebee «بامبل‌بی»، آغاز گردد. در حالی که استودیوی «پارامونت» خود را برای اکران فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» که توسط مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی شده است آماده می‌کند، همزمان برنامه‌های دیگر خود را برای گسترش این جهان سینمایی به پیش می‌برد. این مجموعه کار خود را از سال ۲۰۰۷ میلادی آغاز و تاکنون موفقیت‌های قابل توجهی در گیشه‌های جهانی کسب کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»، آخرین حضور مایکل بی در این مجموعه حساب می‌شود و قرار است اشخاص جدیدی سکان هدایت پروژه‌های جدید این مجموعه‌ی سینمایی را بدست بگیرند. تراویس نایت (Travis Knight) برای کارگردانی نخستین فیلم فرعی این سری که بر اساس شخصیت «بامبل‌بی» است را برعهده دارد. طبق گزارش «My Entertainment World»، تولید فیلم «بامبل‌بی» از اواسط ماه جولای میلادی آغاز خواهد شد و گفته می‌شود که مراحل تولید آن، حدود یک سال به طول می‌انجامد تا برای اکران در ماه جوئن ۲۰۱۸ میلادی آماده شود.

اگرچه اطلاعات کمی از فیلم «بامبل‌بی» در دسترس است، اما این فیلم به گسترش ماجراجویی‌های اتوباتی (Autobot) به نام «بامبل‌بی» است که از نخستین فیلم این مجموعه در آن حضور داشته است.

استودیوی پارامونت برای این پروژه، افراد کاربلدی را به استخدام در آورده است. این استودیو در سال ۲۰۱۵ میلادی، آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) را جهت هدایت اتاق نویسندگان این مجموعه‌ی سینمایی به استخدام خود در آورده است. گلدزمن به خاطر نگارش فیلمنامه‌ی فیلم A Beautiful Mind «یک ذهن زیبا»، توانست اسکار بهترین فیلمنامه‌ را بدست آورد. از سوی دیگر، در ماه مارس سال جاری میلادی نیز، نایت سکان هدایت پروژه‌ی «بامبل‌بی» را بدست گرفت. این فیلم نخستین فیلم زنده‌ی این کارگردان محسوب می‌شود چراکه تاکنون تنها تجربه‌ی ساخت انیمیشن نامزد اسکار Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. البته توانایی‌های به اثبات رسیده‌ی وی در زمینه‌ی خلق انیمیشن مذکور، تاحدودی خیال هواداران این شخصیت را راحت کرده است.

چندی پیش، مایکل بی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استودیوی «پارامونت»، تاکنون بیش از ۱۴ ایده و داستان برای ساخت نسخه‌های فرعی این سری در ذهن دارد که نشان از تداوم این مجموعه‌ی سینمایی برای سال‌های متمادین دارد.

فیلم «بامبل‌بی»، قرار است که از روز جمعه ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۸ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده برود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.