ریکی مارتین به سریال Versace شبکه‌ی FX پیوست

9 April 2017 - 23:59

ریکی مارتین (Ricky Martin) به فصل سوم مجموعه‌ی «American Crime Story» محصول شبکه‌ی «FX» پیوست. مارتین یکی از خواننده‌های شهیر است که موفق به کسب جایزه از مراسم گرمی شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فصل پیرامون ترور طراح افسانه‌ای صنعت مد، یعنی جیانی ورساچه (Gianni Versace) با هنرنمایی ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) خواهد بود. هشت روز پس از ترور ورساچه، پلیس میامی موفق به دستگیری قاتل وی که آندرو کانانان (Andrew Cunanan) نام دارد، شد. دارن کریس (Darren Criss) قرار است ایفاگر انقش این قاتل سریالی باشد که تا آن زمان حدود پنج نفر را به قتل رسانده بود.

از سوی دیگر، پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) قرار است در نقش دوناتلا ورساچه (Donatella Versace)، خواهر ورساچه، که پس از مرگش امور شرکت را بدست گرفت، به ایفای نقش بپردازد. مارتین قرار است عهده‌دار نقش آنتونیو دامیکو (Antonio D’Amico)، شریک و همکاری جیانی ورساچه باشد. البته دامیکو ضمن همکاری طولانی‌مدت با این طراح معروف مد، مشکلات شخصی زیادی نیز با او داشته است.

تولید این سریال از ماه جاری جهت پخش در سال ۲۰۱۸ میلادی در قالب هشت قسمت آغاز خواهد شد. فصل دیگر این مجموعه که با نام Katrina «کاترینا» شناخته می‌شود نیز از اوایل سال ۲۰۱۸ بع روی آنتن خواهد رفت. رایان مورفی (Ryan Murphy)، نینا جاکوبسون (Nina Jacobson) و براد سیمپسون (Brad Simpson) تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند.

منبع : DarkHorizons

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.