نویسنده‌ی ۱۳ Reasons Why به ساخت فصل دوم علاقه دارد

13 April 2017 - 11:00

شبکه‌ی نتفلیکس به تازگی سریال ۱۳ Reasons Why «سیزده دلیل برای» را که اقتباسی از کتابی به همین نام، نوشته شده توسط جی اشر (Jay Asher) است را پخش کرده است. این سریال داستان هانا بیکر (Hannah Baker) با بازی کاترین لانگفورد (Katherine Langford) را روایت می‌کند. هانا نوجوانی دبیرستانی هست که خودش را می‌کشد و مجموعه‌ای از نوارهای از پیش ظبط شده به جا می‌گذارد و دلایل خود را در آن می‌گوید. داستان بین رویدادهای تلخی که به مرگ هانا ختم شد و اتفاقات بعد از مرگ او جرخش دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به این که مدت زیادی از پخش این سریال نمی‌گذرد، ولی توانسته به طور عمده نطر مثبت منتقدان را به دست آورد. این سریال به خوبی به مسائل و مشکلاتی مثل قلدری، تجاوز جنسی، و خودکشی می‌پردازد. در آخر سریال داستان هانا به اتمام رسید، ولی تیم سازنده در خلق شخصیت‌های مکمل خیلی خوب عمل کرده است، که این موضوع احتمال ساخته شدن دنباله‌ی آن را افزایش می‌دهد.

در مصاحبه‌ای با سایت اینترتیمنت ویکلی (EW)، اشر بیان کرد که دوست دارد فصل دوم سریال را نیز ببیند.

من دوست دارم ادامه‌ی کار این شخصیت‌ها را ببینم و خودم هم کنجکاو هستم بدانم چه اتفاقی برای کلی (Clay) رخ داد؟ یا دیگران به کار الکس در پایان سریال چگونه واکنش نشان می‌دهند؟ چه اتفاقی قرار است برای آقای پورتر (Mr. Porter) رخ دهد؟ خودم هم در مقطعی به فکر دنباله بودم، ولی بعد از این که مدت زیادی درباره‌اش فکر کردم تصمیم گرفتم تا دنباله‌ی داستان را ننویسم، ولی دوست دارم آن را تماشا کنتم.

اشر در ادامه بیان کرد که نمی‌تواند ادامه‌ی ساخت سریال را تایید یا رد کند، ولی اطمینان داد که داستان فصل اول کامل بود و آن داستان ادامه‌ای نخواهد داشت.

داستان در فصل اول به امید دنباله ناتمام باقی نماند و شخصیت‌های باقی مانده هدف دیگری ندارند. هر تصمیمی که بگیریم پیامدی خواهد داشت که قابل پیش بینی نخواهد بود و این موضوع نه تنها در کارهای هانا، بلکه در رفتار دیگران با تیلور هم قابل مشاهده بود. این پیامی بود که کتاب داشت، البته راه‌های برای ساخت فصل دوم سریال نیز وجود دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.