نخستین تیزر فیلم Thor: Ragnarok پربازدیدترین تریلر استودیوهای دیزنی و مارول شد

13 April 2017 - 21:00

نخستین تیزر انتشار یافته از فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» به عنوان پربازدیدترین تریلر انتشار یافته از فیلم‌های دو استودیوی «مارول» و «دیزنی» شناخته شد. این فیلم قرار است که در ماه نوامبر میلادی به روی پرده برود و با این حساب، «مارول» چند روز پیش نخستین تیزر آن را به نمایش گذاشت. در این تیزر علاوه بر مشاهده‌ی هلا (Hela) با نقش‌آفرینی کیت بلانشت (Cate Blanchett)، شخصیت منفی اصلی فیلم، لحن طنز و رنگ‌بندی چشم‌نواز جدید این فیلم را دیدیم. قسمت جدید این مجموعه توسط تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردانی این فیلم را در برعهده داشته و تصمیم به تغییر لحن این فیلم گرفته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

به لطف همه‌ی موارد گفته شده، نخستین تیزر این فیلم با واکنش مثبت علاقه‌مندان همراه بود و خیلی زود تبدیل به یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های جهان سینمایی مارول تبدیل شود. نخستین تیزر «ثور: راگناروک» به پربازدیدترین تریلر یک فیلم از استودیوای «دیزنی» و «مارول» در ۲۴ ساعت نخست انتشار تبدیل شد.

طبق گزارش «THR» تیزر مذکور در مجموعه حدود ۱۳۶ میلیون بار بازدید شده است. این تیزر نه تنها توانست رکورد پیشین تعداد بازدید تریلر فیلمی از استودیوی «مارول» را که در دستان Captain America: Civil War «کایپتان آمریکا: جنگ داخلی» با ۹۴ میلیون بازدید بود را بشکند، بلکه تریلرهای دو فیلم استودیوی «دیزنی» یعنی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» و Star Wars: The Force Awakens «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» را به ترتیب با ۱۲۷٫۶ و ۱۱۲ میلیون بازدید نیز پشت سر گذاشت.

این موفقیت برای مجموعه‌ای که در قیاس با دیگر فیلم‌های جهان سینمایی مارول از محبوبیت کمتری برخوردار است بسیار قابل توجه می‌باشد و خبر از فروش احتمالی بالای آن دارد. فیلم Thor «ثور» که در سال ۲۰۱۱ میلادی به اکران درآمد توانست حدود ۴۴۹ میلیون دلار از گیشه درآمد داشته باشد. از سوی دیگر، دنباله‌ی این فیلم، یعنی Thor: The Dark World «ثور: جهان تاریک» نیز موفق شد ۶۴۴ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی به فروش برساند. بنابراین و با توجه به موفقیت این تیزر در جذب مخاطبین، انتظار می‌رود که فیلم «ثور: راگناروک» عملکرد قابل توجهی در گیشه‌های سینماها داشته باشد.

اگرچه تیزر فیلم «ثور: راگناروک» به یک رکورد جدید دست یافته است، اما همچنان این تریلر فاصله‌ی زیادی با تریلر موفق فیلم IT «آن» دارد که بیش از ۱۹۷ میلیون بار بازدید شد. از سوی دیگر و با توجه به این نکته که تا چندی دیگر شاهد انتشار نخستین تیزر فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» هستیم، به احتمال زیاد تیزر «ثور: راگناروک» مدت زیادی در صدر قرار نخواهد داشت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.