جود لاو نقش دوران جوانی دامبلدور را در دنباله‌ی Fantastic Beasts ایفا می‌کند

13 April 2017 - 23:00

جود لاو (Jude Law) جهت ایفای نقش دوران جوانی شخصیت محبوب آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) در فیلم در دست تهیه‌ی Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان ۲» برگزیده شد. اگرچه تا پیش از اکران فیلم نخست این مجموعه نامی از این جادوگر محبوب مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز (Hogwarts) برده نشد، اما پس از اکران این فیلم به صورت رسمی اعلام شد که وی در چهار دنباله‌ی این فیلم نقش پررنگی خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین فیلم این مجموعه بر روی تکامل شخصیت گلرت   گریندل (Gellert Grindelwald) با هنرنمایی جانی دپ (Johnny Depp) تمرکز داشت که البته بخش عمده‌ی این نقش توسط کالین فارل (Colin Farrell) ایفا شد. دنبال کنندگان مجموعه کتاب‌های هری پاتر بی‌شک با تاریخ روابط دو شخصیت دامبلدور و گریندل آشنایی دارند؛ بنابراین حوادث رخ‌داده بین این دو شخص، محور اصلی دنباله‌های مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» که یک پیش‌درآمد/نسخه‌ی فرعی برای مجموعه‌ فیلم‌های هری پاتر محسوب می‌شود، خواهد بود.

استودیوی «برادران وارنر» در جریان یک کنفرانس خبری به صورت رسمی اعلام کرد که جود لاو را جهت ایفای نقش دوران جوانی دامبلدور در آینده‌ی مجموعه‌ی سینمائی مورد بحث انتخاب کرده است. بازیگران قبلی این مجموعه از جمله جانی دپ و ادی ردماین (Eddie Redmayne) برای تکرار نقش‌های قبلی خود به «جانوران شگفت‌انگیز ۲» بازخواهند گشت. این دنباله را دیوید یتس (David Yates) بر اساس فیلمنامه‌ای از جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) – خالق این دنیای جادوگری – کارگردانی خواهد کرد. یتس علاوه بر کارگردانی قسمت‌های ۵ الی ۸ مجموعه‌ی هری پاتر، کارگردانی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» را نیز برعهده داشته است.

بیانیه‌ی استودیوی «برادران وارنر» در خصوص انتخاب جود لاو برای نقش فوق‌الذکر بدین شرح است:

به عنوان یک طرفدار، ما از پیوستن جود لاو جهت ایفای نقش یکی از ستایش‌شده‌ترین شخصیت‌های این جهان به تیم بازیگری «جانوران شگفت‌انگیز ۲» بسیار هیجان‌زده هستیم. جود یکی از اعضای خانواده‌ی برادران وارنر برای چند سال آینده خواهد بود و ما از انجام ماجراجویی‌های بیشتر با وی بسیار هیجان‌زده‌ایم.

جود لاو جهت ایفای نقش در فیلم در دست اکران King Arthur: Legend of the Sword «پادشاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر» با استودیوی «برادران وارنر» همکاری کرده است و دنباله‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» جدیدترین همکاری وی با این استودیو خواهد بود. تولید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و قرار است که در سال ۲۰۱۸ میلادی به اکران درآید.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.