فروش جهانی Beauty and the Beast از مرز یک میلیارد دلار گذشت

13 April 2017 - 23:59

فروش جهانی بلاک‌باستر موزیکال استودیوی دیزنی یعنی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» ازمرز یک میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی عبور کرد. این فیلم که بازسازی زنده‌ی انیمیشن کلاسیکی با همین نام است در ماه مارس میلادی به روی پرده رفت و در نخستین هفته‌ی اکران خود به درآمد ۱۷۵ میلیون دلاری در خانه و ۳۵۰ میلیون دلاری در خارج از خانه دست یافت. «دیو و دلبر» در راستای بازسازی زنده‌ی استودیوی دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیک خود از جمله Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب»، Maleficent «خبیث»، Cinderella «سیندرلا» و The Jungle Book «کتاب جنگل» با بودجه‌ی ۱۶۰ میلیون دلاری روانه‌ی پرده‌های سینما کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

فروش بالای «دیو و دلبر» تنها موفقیت استودیوی دیزنی در سال جاری نیست؛ اما جدیدترین عضو باشگاه فیلم‌های یک میلیاردی این استودیو محسوب می‌شود. طبق گزارش «ورایتی»، استودیوی دیزنی اعلام کرده است که فیلم «دیو و دلبر» با فروش ۹٫۷ میلیون دلاری در روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری، فروش کل خود را به رقم ۹۹۳٫۲ میلیون دلار رساند و اگر بتواند به همین منوال بفروشد، تا دو روز آینده از مرز یک میلیارد دلار فروش عبور خواهد کرد. در ادامه‌ی گزارش «دیزنی» آمده است که این فیلم تاکنون حدود ۴۳۵٫۹ میلیون دلار در خانه و ۵۵۷٫۳ میلیون دلار نیز از گیشه‌های جهانی بدست آورده است. با رسیدن فروش کلی این فیلم به یک میلیارد دلار، «دیو و دلبر» به ۲۹مین فیلم یک میلیارد دلاری تاریخ تبدیل خواهد شد. پیش از فیلم مورد بحث، آخرین عضو باشگاه یک میلیاردی‌های استودیوی «دیزنی» فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» بود.

در ادامه‌ی گزارش «ورایتی» آمده است که این فیلم مخاطبین بیشتری در کشور چین در قیاس با آمریکای شمالی داشته است. «ورایتی» اظهار داشته که حدود ۸۳٫۵ میلیون نفر در کشور چین به تماشای این فیلم پرداخته‌اند. مخاطبین کشورهای آمریکای شمالی و برزیل این فیلم نیز به ترتیب ۷۵٫۳ میلیون و ۳۶٫۷ میلیون نفر اعلام شده‌اند. اگرچه مدت زمان نسبتاً زیادی از آغاز اکران «دیو و دلبر» می‌گذرد، اما همچنان روند فروش آن سیر نزولی زیادی نداشته است و با توجه به آغاز اکرانش در کشور ژاپن از روز جمعه ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) شاهد افزایش فروش آن در گیشه خواهیم بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.