نویسنده‌ی Fast & Furious 8 در فکر ساخت دنباله‌ای دیگر است

14 April 2017 - 22:00

میزان زیادی هایپ برای فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» که در همین هفته اکران می‌شود وجود دارد و فیلمنامه نویس آن درباره‌ی ساخته شدن دنباله‌ی این فیلم صحبت کرده است. کریس مورگان (Chris Morgan) پس از شوخی درباره‌ی این که فیلم بعدی در فضا جریان خواهد داشت، به صحبت درباره‌ی شرایط ساخت فیلمی جدید در این فرانچایز پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در پایین می‌توانید صحبت‌های ایشان را بخوانید:

نحوه‌ای که ما داستان خود را در بازه‌ی زمانی بلند مدت روایت می‌کنیم به شبکه‌های تلویزیونی شباهت بسیاری دارد. هر بار که ما فیلم جدیدی از فرانچایز را می‌سازیم نیاز نیست همه چیز درباره‌ی شخصیت‌ها را دوباره از نو خلق کنیم. طرفدارانی که برای تماشای فیلم می‌آیند با داستان شخصیت‌ها آشنایی دارند و به همین خاطر ما می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم و به شخصیت‌ها اجازه دهیم تا رشد کنند. ما دیگر متعهد نیستیم که برای طرفدران خود همه چیز را از ابتدا بازسازی کنیم. البته ما مشکل زمان را نیز داریم؛ هر چند سال یک، بار ما تنها دو ساعت زمان برای روایت داستان خود داریم. با در نظر گرفتن میزان بودجه، در نهایت بعضی چیزها به دلیل کمبود زمان یا بودجه کمرنگ تر نشان داده خواهند شد.

متاسفانه مورگان صریحاً درباره‌ی برنامه‌ی آن‌ها برای دنباله The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» صحبت نکرد، ولی بیان کرد که قبل از شروع فیلمبرداری، یک فیلمنامه چه روندی را طی می‌کند.

من و وین چندی پیش در این باره صحبت کردیم، چون قصد داریم فیلم هشت، نه و دهم یک سگانه را تشکیل دهند. ما با سوال‌هایی که چکونه داستان‌ها را به هم متصل کینم و نقطه پایان کار چه چیزی خواهد بود درگیر هستیم. استدیو یک سری تاریخ در اختیار ما قرار داده است، ولی در مورد فیلمنامه باید بگویم هنوز به نقطه‌ای از کار نرسیده‌ایم که کار نوشتن فیلمنامه آغاز شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.