برد پیت خواهان حضور فینچر به عنوان کارگردان در دنباله ی جنگ جهانی زد است

11 August 2016 - 17:00

چندبار به شما در زندگی چنین فرصتی داده می‌شود؟ فرصتی که به برد پیت (Brad Pitt) نگاه کنید و بگویید ” مگر این که تو خواب ببینی؟” شاید رو در رو با او هرگز، مگر این که اسمتان دیوید فینچر (David Fincher) باشد و دوست قدیمیتان برد پیت برای انجام کاری دوباره سراغ شما بیاید و آن کار کارگردانی دنباله‌ی World War Z «جنگ جهانی زد» باشد. اصلاً می‌توانید تصور کنید دیوید فینچر دنباله‌ی فیلم شخص دیگری را کارگردانی کند؟ خصوصاً فیلمی که در وصف آن فقط می‌توان گفت خوب بود! با سینماگیمفا همراه باشید.

واقعاً می‌توانید حتی تصورش را بکنید؟ دیوید فینچر چقدر باید خسته و ملول باشد که به برد پیت جواب مثبت بدهد؟ با توجه به وریتی، پیت هنوز در حال گفتگو با کارگردان فیلم fight club «باشگاه مبارزه» است تا کاگردانی World War Z 2 «جنگ جهانی زد ۲»، دنباله‌ی فیلم پر فروش جنگ جهانی زد در سال ۲۰۱۳ را برعهده بگیرد. پیت به عنوان بازیگر و تهیه کننده در این فیلم حضور دارد و تولید فیلم را از سال آینده شروع خواهد کرد.

در اصل قرار بود بایونا (J.A. Bayona) هدایت فیلم جنگ جهانی زد ۲ را برعهده بگیرد اما وی پیش از عقد قرارداد با پیت، برای کارگردانی دنباله‌ی دنیای ژوراسیک، دنیای ژوراسیک ۲ انتخاب شد.

خیلی بعید به نظر می‌رسد که از بین همه‌ی کارگردان‌ها، فینچر کارگردانی جنگ جهانی زد ۲ را بپذیرد، اما او کارنامه‌ی کاری حرفه‌ای قابل توجهی با برد پیت دارد.پیت در سه فیلم از این کارگردان بازی کرده است: Seven «هفت»، The Curious Case of Benjamin Button«مورد عجیب بنجامین باتن» و Fight Club «باشگاه مبارزه». این دو تقریباً بر سر پروژه‌ی فیلم بلند پروازانه‌ی فاکس قرن بیستم در اقتباسی از بیست هزار فرسنگ زیر دریا با هم دوباره همکار شده بودند اما فینچر در نهایت پروژه را به خاطر اختلافات پیش آمده ترک کرد.

جنگ جهانی زد ۲ اولین باری نخواهد بود که فینچر کارگردانی دنباله‌ای را برعهده می‌گیرد که قسمت اول آن توسط فرد دیگری کارگردانی شده است، اما تجربه تلخ و ناخوشایند او در صحنه‌ی فیلم Alien 3 «بیگانه ۳» او را از انجام چنین کاری بازداشته است. با این وجود، در طیف کارگردان‌های احتمالی دنباله جنگ جهانی زد از محتمل‌ترین تا غیر محتمل‌ترین آن‌ها، می‌توانید فینچر را بالای لارس ون تریر ( Lars Von Trier) و زیر ورنر هرزاگ (Werner Herzog) قرار دهید.

 

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    بعید مى دونم اکشن خوبى در بیاره. فینچر کارگردان خیلى بزرگیه ولى این اواخر یک فیلم در میان خوب و بد بوده. به هر حال امیدوارم درگیر یه پروژه بشه. بعد از دختر گمشده مدت هاست چیزى ازش ندیدیم.