جنگ ستارگان: آخرین جدای لوک اسکای‌واکر است

15 April 2017 - 19:30

کارگردان فیلم Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi «جنگ ستارگان: قسمت هشتم – آخرین جدی»، ریان جانسون (Rian Johnson)، تایید می‌کند که عنوان این فیلم، به لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) با بازی مارک همیل (Mark Hamill) اشاره می‌کند. بعد از خریده شدن لوکاس فیلم به وسیله‌ی دیزنی، قسمت هفتم از این فرانچایز به وسیله‌ی جی. جی. آبرامز (J.J. Abram) ساخته شد که چندین دهه بعد از اتفاقات قسمت شش را روایت می‌کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگمفا همراه باشید.

طرفداران مشتاقانه منتظر این بودند که عنوانِ قسمت هشتم از این سری اعلام شود و متعاقبا دوست داشتند تا بدانند به چه چیزی اشاره دارد. بعد از این که مشخص شد نام این قسمت آخرین جدای هست، خیلی‌ها شک کردند که در این جا کلمه‌ی جدای مفرد یا جمع است.

در مصاحبه‌ای که کارگردان فیلم با good morning america «صبح بخیر امریکا» داشت از او درباره‌ی معنی آخرین جدای و مفرد یا جمع بودن این کلمه‌ سوال پرسیده شد، جانسون اینگونه به این پرسش پاسخ داد:

خیلی خنده دار و جالب است که وقتی عنوان فیلم اعلام شد طرفداران شروع به پرسیدن این سوال کردند. از نظر من این بدترین سوال ممکن هست. در ذهن من قطعا کلمه‌ی جدای مفرد هست.

وقتی از او سال پرسیده شد که آیا منظور از آخرین جدای لوک اسکای‌واکر است، جانسون قصد داشت از پاسخ دادن به این سوال شانه خالی کند، ولی در نهایت اعلام کرد:

در فیلم بیداری نیرو گفته می‌شد که لوک برای پیدا کردن آخرین معبدِ جدای سفر کرده است و لوک آخرین جدای است.

جانسون به گونه جواب خود را داد که انگار دارد اطلاعاتی که همه از قسمت هفت دارند را بازگو می‌کند و مطمئناً قسمت هشتم بیشتر به داستان لوک اسکای‌واکر می‌پردازد و احتمال داده می‌شود که این آخرین حضور لوک اسکایواکر در فرانچایز جنگ ستارگان باشد.

البته این احتمال هم وجود دارد که جانسون قصد ندارد با جواب‌هایش داستان را اسپویل کند و به خاطر تردیدی که در معرفی آخرین جدای داشت، می‌شود حدس زد که قضایای بیشتری در این مورد وجود دارد و کارگردان فیلم قصد ندراد پیش از موعود آن‌ها را فاش کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.