عملکرد خوب Ghost in the Shell در دومین هفته‌ی اکرانش در خارج از خانه

16 April 2017 - 10:00

فیلم Ghost in the Shell «شبح درون پوسته» نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در گیشه عمل کند و فروش افتتاحیه‌ی آن حاکی از شکستش در جذب مخاطبین بود. این فیلم که اقتباسی از مانگایی با همین نام است، از هنرنمایی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) بهره می‌برد و توسط استودیوی «پارامونت» تهیه و تولید شده است. پیش‌بینی می‌شود که «شبح درون پوسته» به نخستین فیلم بزرگ شکست‌خورده‌ی سال جاری میلادی تبدیل گردد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه این اتفاق خیلی هم غیرقابل پیش‌بینی نبود. چراکه از زمانی که مشخص شد جوهانسون ستاره‌ی اصلی «شبح درون پوسته» خواهد بود، طرفداران این مانگا به شدت به این تصمیم اعتراض کردند و نظرات منفی زیادی را معطوف تیم تولید آن کردند. از سوی دیگر، ناتوانی «شبح درون پوسته» در جذب نظر مثبت منتقدین نیز دلیل دیگری برای شکست آن در گیشه قلمداد می‌شود. در حالی که عمکلرد این فیلم در گیشه‌های خانگی چندان جالب نبوده، فروش آن در خارج از خانه منجر به ایجاد ذره‌ای امید برای استودیوی «پارامونت» شده است تا شاهد افزایش میزان فروش این فیلم باشد.

بر اساس گزارش «ددلاین»، فیلم «شبح درون پوسته» موفق شده است که حدود ۴۱٫۳ میلیون دلار در خارج از خانه در دومین هفته‌ی اکران خود، درآمد کسب کند. همچنین این فیلم توانست با فروش ۳٫۲ میلیون دلاری در کشور ژاپن، در رتبه‌ی نخست قرار بگیرد و دو فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» و The Boss Baby «رئیس بچه» را شکست دهد.

فروش نسبتاً خوب این فیلم در خارج از خانه، بیش از هر چه به خاطر محبوبیت اسکارلت جوهانسون در سراسر جهان است. جوهانسون به خاطر بازی در فیلم Lucy «لوسی» و مجموعه‌ی The Avengers «انتقامجویان» به چهره‌ای شناخته شده در سینماهای بین‌المللی تبدیل شده و یکی از پولسازترین هنرپیشه‌ها زن سینما محسوب می‌شود. اگرچه موفقیت «شبح درون پوسته» در بازارهای جهانی هم نمی‌تواند جلوی ضرر ۶۰ میلیون دلاری استودیوی «پارامونت» را بگیرد.

در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، این فیلم باید مدت زمان بیشتری بر روی پرده‌ها سینماها باقی بماند تا بتواند بخشی از ضرر خود را جبران کند. «شبح درون پوسته» با بودجه‌ای ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته و اکران گردیده و تاکنون بیش از ۱۲۴ میلیون در گیشه‌های جهانی فروخته است. استودیوی «پارامونت» به فروش این فیلم در شبکه‌ی پخش خانگی چشم دوخته است و انتظار دارد تا عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی آن بتواند بخشی از هزینه‌ی ساخت و تبلیغات «شبح درون پوسته» را بازگرداند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.