چرا چارلی هانام در Pacific Rim: Uprising حضور ندارد؟

16 April 2017 - 16:00

ستاره‌ی فیلم Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام»، چارلی هانام (Charlie Hunnam)، بیان کرد که مغایرت برنامه‌هایش باعث غیبت او در فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» شده است. چرالی هانام زمانی که در سریال Sons of Anarchy «فرزندان آشوب» بازی می‌کرد توسط گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، کارگردان فیلم، برای مبارزه با کایجوها (the kaiju) انتخاب شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم توانست ۱۰۱ میلیون دلار در آمریکا و ۳۰۹ میلیون دلار در دیگر نقاط جهان فروش داشته باشد که با توجه به بودجه‌ی ۱۹۰ میلیونی آن زیاد خوب نیست. حالا قرار است دنباله‌ی این فیلم با بازی جان بویگا (John Boyega) اکران شود و هانام در مصاحبه‌ای که با سایت Den of Geek داشته است، بیان کرد که مجبور بود بین دنباله‌ی فیلم حاشیه‌ی اقیانوس آرام و پروژه‌ی بازسازی فیلم Papillon «پاپیون» که استیون مک کوئین (Steven McQueen) در آن بازی می‌کرد یکی را انتخاب کند. بعد از اکران این فیلم بود که کمپانی لجندری اینترتیمنت (Legendary Entertainment) توسط یک شرکت چینی خریداری شد. هانام گفت:

با اینکه Pacific Rim در خیلی از مناطق عملکرد خوبی نداشت، ولی در چین فروش بسیاری خوبی را تجربه کرد. به همین خاطر خیلی ناگهانی ساخت Pacific Rim: Uprising به اولویت اول آن‌ها تبدیل شد و قصد داشتند فیلم را به سرعت بسازند؛ به همین خاطر برنامه‌ی آن‌ها تغییر کرد. احتمالا من می‌توانستم در هر دو فیلم حضور داشته باشم، ولی در آن زمان در حالی که داشتند فیلمنامه را می‌نوشتند می‌خواستند بدانند که من با آن‌ها هستم یا نه.

بعد از این که هانام پروژه‌ی بازسازی پاپیون را انتخاب کرد، رئیس کمپانی لجندری اینترتیمنت قرار داد او را به راحتی فسخ کرد و به او گفت:

تو می‌خواهی در آن فیلم بازی کنی و قلب تو با آن‌ها هست، من دوست ندارم وقتی تو خوش حال نیستی تو را مجبور به بازی در فیلم ما کنم، پس با خیال راحت برو و در فیلم دیگرت بازی کن.

با این که هانام تصمیم سختی برای جدایی از این پروژه گرفت، ولی به نظر می‌رسد که همه چیز به خوبی برای دو طرف در حال پیشرفت است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.