شخصیت Deathstroke به سریال Arrow بازخواهد گشت

16 April 2017 - 23:00

به تازگی تائید شده است که مانو بنت (Manu Bennett) بازیگر نقش دث‌استروک (Deathstroke) در فصل پنجم سریال Arrow حضور خواهد داشت؛ اگرچه وی چندی پیش، حضور خود در این فصل را انکار کرده بود. انتظار می‌رود که فصل پنجم سریال «Arrow» یکی از خاص‌ترین فصل‌های این سریال موفق باشد. در طول هر یک از فصل‌های سریال مورد بحث، شاهد فلش‌بک‌هایی به گذشته هستیم؛ انتظار می‌رود که در طول فصل پنجم نیز شاهد اشاره‌هایی به ماسک نیمه نارنجی و نیمه سیاه که به شخصیت دث‌استروک تعلق دارد، باشیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

دث‌استروک که نام اصلی آن اسلید ویلسون (Slade Wilson) است، یکی از دوستان الیور کوئین (Oliver Queen) است که شرایط، آن‌ها را از هم جدا کرد. شخصیت دث‌استروک آخرین بار در فصل دوم سریال «Arrow» حضور داشت و پس از آن دیگر شاهد وی نبودیم. در حالی که بنت بارها اعلام کرده است که در فصل پنجم این سریال حضور نخواهد داشت، شنیده‌ها حاکی از نقش داشتن وی در این فصل است. این شنیده‌ها از آنجایی قوت گرفته که بنت در محل فیلمبرداری این سریال حضور دارد.

از سوی دیگر، منابعی به «TVGuide» خبر داده‌اند که بنت در ونکوور برای ضبط صحنه‌های خود در فصل پنجم سریال «Arrow» حضور یافته است. همچنین لازم به ذکر است که مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال مذکور، در توییتر خود تائید کرد که طرفداران صدای بنت را در این فصل خواهند شنید.

پیش‌بینی می‌شود که انکار بنت مبنی بر عدم حضور در این سریال، بیشتر جهت سورپرایز کردن طرفداران باشد. قسمت جدید سریال «Arrow» که با نام «Dangerous Liaisons» شناخته می‌شود، از روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل ۲۰۱۷ میلادی) به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.