دو پوستر از فیلم Cars 3 منتشر شد

17 April 2017 - 22:00

استدیوی پیکسار با فرانچایز Cars «ماشین‌ها» توانست سود زیادی کسب کند. دو فیلم اول از این فرانچایز محبوبیت زیادی داشتند و از آنجایی که انیمیشن‌های پیکسار هیچگاه عمر نمی‌کنند، پس خیلی‌ها منتظر این فیلم هستند. Cars 3 «ماشین‌های ۳» در تابستان امسال اکران خواهد شد و بار دیگر لایتنینگ مک کوئین (Lightning McQueen) به سینما خواهد آمد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شش سال از اکران Cars 2 گذشته است و جهان دنیای مسابقات لایتنینگ را فراموش کرده و مک کوئین در حال محو شدن است. یک ستاره‌ی جدید، جکسون استورم (Jackson Storm)، در دنیای ماشین‌ها ظهور کرده است. جکسون استورم خیلی سریع است و به راحتی مکان اولی را از لایتنینگ گرفت. در همین دوران لایتنینگ یک تصادف سنگین را تجربه می‌کند و حالا کروز رامیرز (Cruz Ramirez) قرار است مربی مک کوئین شود و به او کمک کند تا جایگاه اولی خود را باز پس گیرد.

اوون ویلسون (Owen Wilson)، آرمی همر (Armie Hammer) و کریستلا آلونزو (Cristela Alonzo) به ترتیب لایتنینگ مک کوئین، جکسون استورم و  کروز رامیرز صدا پیشگی می‌کنند. کارگردان این فیلم هم بریان فی (Brian Fee) هست که در ساخت دو انیمیشن‌ اولی ماشین‌ها و Monsters University «دانشگاه هیولاها» هم دست داشت.

مطمئاً این انیمیشن عملکرد بسیار خوبی در باکس آفیس جهانی خواهد داشت. این فلیم یک پیام مهم را نیز منتقل می‌کند:”هیچ وقت تسلیم نشو و همیشه سعی کن پیشرفت کنی.”

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.