تصاویر و اطلاعات جدیدی از Kingsman 2 منتشر شد

19 April 2017 - 16:00

تصاویر و اطلاعات جدیدی از Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: دایره طلایی» منتشر شده است که به تیمِ تارون اگرتون (Taron Egerton) و کالین فیرث (Colin Firth)، برای یک ماموریت جاسوسی جدید اشاره می‌کند؛ البته این بار، بازیگرانی مثل جف بریجز (Jeff Bridges)، جولیان مور (Julianne Moore) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) به آن‌ها کمک خواهند کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.


با توجه به اطلاعاتی که تا به حال از دنباله‌ی Kingsman به دست آورده‌ایم، می‌شود حدس زد که متیو وان (Matthew Vaughn) در حال ساخت فیلمی به مراتب بزرگ‌تر است. در مصاحبه‌ای با سایت Empire Online، متیو وان از برنامه‌های خود برای این فرانچایز صحبت کرد و اطلاعاتی درباره‌ی این دنباله نیز منتشر کرد. اگر فیلم اول را تماشا کرده باشید، می‌دانید که در این فیلم یک سکانس چهار دقیقه‌ی شاهد درگیری‌های جالبی درون کلیسا بودیم که یکی از بهترین صحنه‌های فیلم بود، به نظر می‌رسد که متیو وان قصد دارد سکانس‌های بهتری نسبت به قبل خلق کند.

در کینگزمن ۲ این فرصت را داریم که فیلمی بزرگ‌تر، جسورانه‌تر و دیوانه کننده بسازیم، طرفداران صحنه‌هایی مثل سکانس کلیسا در فیلم اول را می‌خواهند؛ ما صحنه‌های اکشنی داریم که به همان اندازه خلاقانه و خوب هستند، ولی کاملاً متفاوت.

در یکی از تصاویر پایین شما چنینگ تیتوم می‌بینید که لباسی کاملاً شبیه ایندیانا جونز (Indiana Jones) پوشیده است. چنینگ تیتوم نقش مامور تکیلا (Tequila) را دارد که به نوعی مغرورترین عضور استیتمن‌ (Statesman) هست.

میتو وان درباره‌ی آینده‌ی شخصیت اگزی (Eggsy) نیز صحبت کرد.

ما داستان بزرگی برای اگزی در سر داریم. کار او به کجا ختم می‌شود؟ چه چیزهایی یاد می‌گیرد؟ این را می‌توانم بگویم که او بر سر یک دوراهی بزرگ قرار می‌گیرد که یقین دارم طرفداران آن را درک می‌کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.