اولین تصویر مربوط به فیلم Captain Marvel منتشر شد

19 April 2017 - 14:00

قرار است تا دو سال دیگر فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» اکران شود  و ما هنوز نمی‌دانیم کارگردان این فیلم کی هست یا حتی شخصیت منفیش کدام شخصیت از کتاب‌های مصور مارول می‌تواند باشد، ولی حالا ما اولین تصویر که مستقیماً مربوط به فیلم است را در اختیار داریم. کارگردان Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور»، پیتون رید (Peyton Reed)، در گردهمایی مارول، چندین عکس از فیلم‌‌های آینده‌ی دنیای سینمایی مارول منتشر کرد و در کنار تصاویری از فیلم‌های Black Panther «پلنگ سیاه»، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و Ant-Man and the Wasp او تصویری از کاپیتان مارول هم منتشر کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این اولین تصویر ما از بری لارسون (Brie Larson) در لباس کاپیتان مارول است. این تصویر دو تغییر بزرگ نسبت به ظاهر کاپیتان مارول در کتاب‌های مصور دارد؛ اولی مدل موهای بری هست و دیگری نبود کلاه او. جز این دو مورد ظاهر بری خیلی شبیه کاپیتان مارول هست.

شما می‌توانید این تصویر را در پایین تماشا کنید:

رنگ بندی این لباس و علامت‌هایش شباهت زیادی به لباس این شخصیت در کتاب‌های مصور دارد؛ اما بزرگترین تغییر، قرار گیری زره در لباسش هست که لباس او را به کمی شبیه لباس بتمن در سگانه‌ی Dark Knight «شوالیه تاریکی» کرده است.

کاپیتان مارول اولین شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که فیلم سولوی خودش را خواهد داشت. هنوز هیچ کارگردان یا بازیگری به این پروژه ملحق نشده است، ولی از آنجایی که استدیو در حال کار بر روی بخش هنری و طراحی‌های فیلم هست احتمال دارد که در آینده‌ی نزدیک اطلاعاتی از این فیلم منتشر شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.