بازیگر نقش ترور در GTA 5 در فصل هشت The Walking Dead حضور خواهد داشت

19 April 2017 - 16:30

استیون آگ (Steven Ogg) بازیگر و صداپیشه‌ شخصیت ترور (Trevor) در بازی فوق محبوب Grand Theft Auto V، همچنین در یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ از شبکه‌ی AMC نیز بازی کرده است. به نظر می‌‌رسد که قرار است برای بار دیگر او را فصل هشت The Walking Dead «مردگان متحرک» ببینیم. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ورایتی (Variety)، استیون آگ، برای حضور متناوب در فصل هشت سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» ترفیع گرفته است. استیون آگ در این سریال نقش دست راست نیگان (Negan)، یعنی سامیون (Simon) را بازی می‌کند و عضوی از گروه ناجیان یا همان Savior هست. دو بازیگر دیگر نیز برای بازی در فصل هشتم ترفیع گرفته‌اند؛ اولین بازیگر کتلین ناکون (Katelyn Nacon) و دومین پولیانا مکینتاش (Pollyanna McIntosh) هست.

فصل هشت سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» بیش از هر چیزی بر روی جنگ بین نیگان و متحدان ریک تمرکز می‌کند و ترفیع گرفتن این سه بازیگر به این معنی است که این سه نفر نقش‌های بزرگ‌تر و مهم‌تری در ادامه خواهند داشت.

استیون آگ به بازی در تلویزیون غریبه نیست و همچنین در سریال‌های Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» و Westworld نیز حضور داشته است.

فصل هشت سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» احتمالا در اواخر سال میلادی جاری پخش خواهد شد، هرچند که هنوز تاریخ رسمی پخش آن مشخص نشده است.

منبع: gamespot

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.