شخصیت مرد عنکبوتی در قسمت چهارم فیلم Avengers حضور خواهد داشت

19 April 2017 - 23:59

شخصیت محبوب مرد عنکبوتی در قسمت چهارم مجموعه فیلمهای The Avengers «انتقامجویان» که قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده برود، حضور خواهد داشت. خبر حضور پیتر پارکر (Peter Parker) در جهان سینمائی مارول با واکنش مثبت علاقه‌مندان این ابرقهرمان همراه شد، چراکه کوین فیگ (Kevin Feige)، تولیدکننده‌ی ارشد جهان سینمائی مارول قادر خواهد بود تا فیلم‌های مستقل این شخصیت محبوب را به مسیر درستی سوق دهد. در حالی که قرار است فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در سال جاری میلادی به اکران دربیاید، دو استودیوی «سونی» و «مارول استودیو» به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که شخصیت مرد عنکبوتی در مجموعه‌ فیلم‌های «انتقامجویان» حضور به عمل خواهد آورد و بار دیگر با ابرقهرمانان حاضر در آن همکاری خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

نسخه‌ی جهان سینمائی مارول این شخصیت که توسط تام هالند (Tom Holland) هنرنمایی می‌شود، برای نخستین بار در فیلم Captain America: Civil War  «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» حضور داشت و قرار است که پس از فیلم مستقل خود، در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز حضور داشته باشد. از سوی دیگر، دنباله‌ی فیلم مستقل این ابرقهرمان نیز قرار است که در سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده برود و اینطور که به نظر می‌رسد، این فیلم تنها فیلمی در آن سال نخواهد بود که شاهد شخصیت مرد عنکبوتی در آن هستیم.

کوین فیگ در گفتگو با وب‌سایت «THR» به صورت رسمی تائید کرد که مرد عنکبوتی در قسمت چهارم فیلم «انتقامجویان» نیز حضور خواهد داشت؛ اگرچه وی از اشتراک‌گذاری جزئیاتی در این رابطه خودداری کرد.

«جنگ بی‌نهایت» نام فرعی قسمت سوم مجموعه فیلم‌های «انتقامجویان» است که پیش از این قرار بود در دو قسمت به نمایش دربیاید. اگرچه مدتی پیش، برادران روسو که کارگردانی این دو فیلم را برعهده دارند اعلام کردند که قسمت سوم «انتقامجویان»، همچنان با نام فرعی «جنگ بی‌نهایت» شناخته می‌گردد، اما بناست که قسمت چهارم با نام فرعی دیگری به نمایش دربیاید. البته شایان ذکر است که قسمت سوم و چهارم این فیلم به صورت پشت سر هم ساخته می‌شود اما با فاصله‌ای تقریباً یک ساله به روی پرده خواهند رفت.

از آنجایی که قسمت دوم فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» قرار است که در روز جمعه ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸ (۵ جولای ۲۰۱۹ میلادی) به روی پرده برود، به احتمال بسیار زیاد، وقایع این فیلم از دو قسمت نهایی «انتقامجویان» نیز تاثیر بپذیرند. کوین فیگ پیش از این نیز اعلام کرده بود که آن‌ها برنامه‌های خاصی برای شخصیت مرد عنکبوتی در جهان سینمائی خود دارند.

دو فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» و Avengers 4 «انتقامجویان ۴» به ترتیب در روزهای جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸ میلادی) و جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۳ می ۲۰۱۹ میلادی) به روی پرده خواهند رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.