کارگردان فیلم Captain Marvel مشخص شد

20 April 2017 - 17:00

کارگردان یا بهتر است بگوییم کارگردانان مورد نظر برای فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» انتخاب شده‌اند. آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) این فیلم از دنیای سینمایی مارول را کارگردانی خواهند کرد. تیم بازیگری این فیلم هنوز معلوم نیست و مارول برای دو فیلم Avengers 4 «انتقامجویان ۴» و Captain Marvel «کاپیتان مارول» پنهان کاری زیادی به خرج داده است؛ ما حتی اسم کامل فیلم کاپیتان مارول را هم نمی‌دانیم. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال قبل مشخص شد که بری لارسون (Brie Larson)،ستاره‌ی فیلم‌های Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» و Room «اتاق»، نقش اصلی فیلم را خواهد داشت. همچنین معلوم شد که مگ لوفاو (Meg LeFauve) و نیکول پرلمن (Nicole Perlman) که به ترتیب در ساخت دو اثر Inside Out «پشت و رو» و Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نقش داشتند، فیلمنامه‌ی Captain Marvel را می‌نویسند.

به لطف پیتون رید، کارگردان Ant-Man & the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور»، در روز گذشته خبر این که مارول کارگردان مورد نظر خودش را برای این فیلم انتخاب کرده است منتشر شد.

استدیوی مارول تایید کرده است که بودن و فلک کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده دارند. این دو برای فیلم Half Nelson «نیمه نلسن» با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) شناخته شده‌اند و همچنین برای فیلم مستقل Mississippi Grind که رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در آن بازی کرده‌اند، تحسین شدند. این دو حتی در تلویزیون هم سابقه‌ی کارگردانی دارند.

در پایین می‌توانید بیانیه مارول در این مورد را بخوانید:

کارول دنورس (Carol Danvers) یا همان کاپیتان مارول داستان بسیار خوب و قدرتمندی برای روایت دارد و به همین خاطر مارول برای انتخاب کارگردان فیلمش عجله نکرد. در نهایت آنا و برایان ثابت کردند که می‌توانند تمرکز و تلاش کافی برای ساخت این  فیلم را داشته باشند. تمام کارهای این دو، شخصیت پردازی و اجرای‌های عالی دارند و این موضوع باعث شد که ما آن‌ها را انتخاب کنیم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.