فیلمبرداری فیلم Black Panther به اتمام رسید

21 April 2017 - 14:00

مراحل تصویربرداری فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» به اتمام رسید. به دنبال هنرنمایی زیبای چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در قالب نقش تی‌چالا (T’Challa) در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» طرفداران جهان سینمائی مارول بی‌صبرانه منتظر تماشای فیلم مستقل این شخصیت هستند. گفته می‌شود که این فیلم در آفریقا فیلمبرداری شده و بخش اعظمی از تیم بازیگران و سازندگان آن را افراد سیاه‌پوست تشکیل می‌دهند. با توجه به محبوبیت این ابرقهرمان، انتظارات زیادی از آن می‌رود و طرفداران بی‌صبرانه منتظرند تا نگاهی اجمالی به این فیلم داشته باشند. با سینما گیمفا همراه باشید.

اخیراً برخی از تصاویر فیلم «پلنگ سیاه» برای نویسندگان به نمایش درآمده که ضمن نشان دادن قبایل و «Wakanda» به صورت تکنیکی، شاهد برخی چهره‌های قدیمی و دشمنان جدید نیز هستیم. انتظار می‌رود که در جریان رویداد کمیک‌کان سن‌دیگو شاهد نخستین تیزر این فیلم باشیم چراکه مراحل ساخت این فیلم به یک نقطه عطف تازه رسیده است. به صورت رسمی اعلام شده که مراحل فیلمبرداری «پلنگ سیاه» به اتمام رسیده است.

اخیراً بوزمن تصویری از خود در کنار رایان کولگر (Ryan Coogler) کارگردان این فیلم و یکی از بازیگران آن یعنی لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong) و همچنین سیندل نوئل (Syndelle Noel) منتشر ساخته که در قسمت توضیحات آن به اتمام مراحل فیلمبرداری این فیلم اشاره کرده است.

اما نکته‌ی جالب این است که تاکنون اشاره‌ای به نوئل در فهرست بازیگران این فیلم نشده است. اما از آنجایی که وی برای رسیدن به قالب فیزیکی نقشی جدید تمرینات زیادی را پشت سرگذاشته و اقدام به بازنشر تصویر بوزمن نیز کرده است، این احتمال می‌رود که وی در فیلم «پلنگ سیاه» نقشی را برعهده داشته باشد. گفته می‌شود که احتمالاً وی ایفا کننده‌ی نقش یکی از مبارزین «Dora Milaje» باشد.

از سوی دیگر چندی پیش بوزمن اقدام به انتشار ویدئویی کرد که در آن شاهد مارتین فریمن (Martin Freeman) بازیگر نقش اورت راس (Everett Ross) در جهان سینمائی مارول بودیم و تفاوت زیادی به شخصیت وی داشت. انتظار می‌رود که به زودی شاهد تصاویر بیشتر و نخستین تیزر فیلم مورد بحث باشیم. فیلم «پلنگ سیاه» از روز جمعه ۲۷ بهمن ماه (۱۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.