کلینت ایستوود اقتباس ۱۵:۱۷ To Paris کارگردانی می‌کند

21 April 2017 - 23:00

قرار است کلینت ایستوود (Clint Eastwood) اقتباس سینمایی ۱۵:۱۷ To Paris کارگردانی کند؛ داستانی واقعی درباره‌ی سه مامور آمریکایی هست که در یک قطار از آمستردام به پاریس مانع کار یک تروریست عراقی شدند. در حالی که شهرت کلینت ایستوود در ابتدا برای بازی در فیلم کارگردان افسانه‌ای، سرجیو لئونه (Sergio Leone)، شکل گرفت؛ زیاد طول نکشید که کلینت ایستوود به پشت دوربین برود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کلینت ایستوود با فیلم‌های High Plains Drifter «غریبه دشتهای بالا»، Sudden Impact «ضربه ناگهانی» نشان داد که کارگردانی بسیار ماهر هست و توانسته برای فیلم‌هایش چهار اسکار کسب کند.

از سال ۲۰۱۴ کلینت ایستوود تصمیم به ساخت فیلم‌هایی درباره‌ی شخصیت‌های قهرمان آمریکایی گرفته است. اولین کار American Sniper «تک تیرانداز آمریکایی» بود که بردلی کوپر نقش اول آن را بازی می‌کرد. او همچنین در سال گذشته فیلم Sully با بازی تام هنکس (Tom Hanks) را ساخت که درباره‌ی فرود هواپیمایی در رودخانه و نجات جان ۱۵۵ نفر هست.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline) کلینت ایستوود این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته شده توسط جفری ای. استرن (Jeffrey E. Stern) خواهد ساخت. داستان اصلی این فیلم از کتاب دوروتی بلیسکال (Dorothy Blyskal) اقتباس شده و کمپانی سازنده‌ی آن هم برادران وارنر هست.

سه مامور، استون (Stone) اسکار لاتوس (Skarlatos) سدلر (Sadler)، بعد از به اتمام رساندن این ماموریت به سه قهرمان در آمریکا تبدیل شدند. در قطاری که ۵۵۴ مسافر داشت و شخصی با اسلحه‌ی AK-47 که برای قتل بیش از ۵۰۰ نفر مهمات در اختیار او بود؛ سعی در انجام عملیاتی تروریستی داشت، ولی در پایان روز تنها چند نفر زخمی شدند و هیچ کس جان خود را از دست نداد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.