Fast & Furious: اسپین آف راک و جیسون استیتهام ساخته خواهد شد

22 April 2017 - 18:00

کمپانی یونیورسال (Universal) در حال تلاش برای ساخت اولین اسپین آف از فرانچایز Fast & Furious «سریع و خشن» هست که دواین جانوسن (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) بازیگران اصلی آن خواهند بود. The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» چندی وقتی هست که اکران شده است و توانسته  بهترین عملکرد ممکن را در باکس آفیس داشته باشد که نشان می‌دهد که این فرانچایز هنوز هم طرفدار زیادی دارد. البته اوضاع همیشه برای این فیلم  به این اندازه خوب نبوده و همه چیز با به روی کار آمدن دواین جانوسن در نقش مامور هابز (Hobbs) آغاز شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از آن موقع به بعد هابز به یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های این فرانچایز تبدیل شده است و در مقطعی هم جای دام (Dom) را برای خانواده‌ی او پر کرد. اعضای خانواده‌ی دام در آن زمان مجبور شدند که با دشمن سابق خود، دکارد شاو (Deckard Shaw) با بازی جیسون استاتهام، نیز همکاری کنند. رابطه‌ی جانسون و استاتهام یکی از نقاط قوت فیلم «سرنوشت خشمگین» بود و کمپانی یونیورسال قصد دارد از آن بهترین استفاده را ببرد.

سایت ددلاین (Deadline) گزارش می‌دهد که کمپانی یونیورسال در مراحل ابتدایی ساخت اسپین آفی با محوریت هابز و شاو هست. تهیه کنندگان این فرانچایز تصمیم گرفته‌اند تا باز هم وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه را به کریس مورگان (Chris Morgan) بسپارند. منبع سایت ددلاین همین طور اعلام کرده است که روند ساخت این فیلم به سرعت پیش خواهد رفت؛ چون آن‌ها باید بر روی Fast & Furious 9 هم کار کنند.

هنوز معلوم نیست که این اسپین آف چه زمانی ساخته خواهد شد، ولی ساخت آن حتمی هست. البته اکران شدنش قبل فیلم نهم کار بسیار سختی هست. در ابتدا باید کار فیلمنامه به پایان رسد و یک کارگردان برای فیلم انتخاب شود؛ اما سخت‌ترین کار پیدا کردن جای خالی در برنامه‌ی دواین جانوسن هست که به یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.