کوین فیج: ستارگان بیشتری در دنیای سینمایی مارول حاضر خواهند شد

23 April 2017 - 09:00

دنیای سینمایی مارول همین حالا هم پر از بازیگران بزرگ و بااستعداد است، ولی کوین فیج (Kevin Feige)، رئیس استدیوی مارول، می‌گوید که منتظر حضور ستاره‌های بیشتری از هالیوود در دنیای سینمایی مارول باشیم. از همان ابتدا مارول کار خود را با بازیگران بزرگی مثل جف بریجز (Jeff Bridges)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) آغاز کرد و بعد از آن از بازیگرانی مثل آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، بن کینگزلی (Ben Kingsley)، رابرت ردفورد (Robert Redford)، مایکل داگلاس (Michael Douglas) و خیلی‌های دیگر برای بازی در نقش‌های کوچک و بزرگ استفاده کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیراً مارول به سراغ ستاره‌های مثل بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، بری لارسون (Brie Larson) و چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) برای بر عهده گرفتن نقش‌ اول فیلم‌هایش رفته است و از طرف دیگر هم بازیگرانی مثل تام هالند (Tom Holland) و کریس پرت (Chris Pratt) را به ستاره‌های هالیوودی تبدیل کرده است.

فیج درباره‌ی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» با سایت فاندانگو (Fandango) مصاحبه کرده است؛ فیلمی که ستارگان با سباقه‌ای مثل سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) و کرت راسل (Kurt Russell) در آن حضور دارند. او در این مصاحبه بیان کرد که انتظارِ مشاهده‌ی ستارگانِ بیشتری در آینده داشته باشیم.

بازیگرانی هستند که در ادامه آن‌ها را خواهیم دید. نمی‌خواهم چیزی را اسپویل کنم، ولی به شما اطمینان می‌دهم که در چند فیلم بعدی ما با چنین سوپرایزهای روبرو می‌شوید.

این سوپرایزها می‌توانند در سه فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» و Black Panther «پلنگ سیاه» قرار گرفته باشند، ولی از آن جایی که مارول و دیزنی در مخفی کاری به مهارت بالایی دست پیدا کرده‌اند نمی‌توان حدس زد که این ستاره‌های هالیوودی چه کسانی خواهند بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.