شان بین کدام یک از مرگ‌هایی که در فیلم‌هایش تجربه کرده را بیش‌تر می‌پسندد؟

22 April 2017 - 22:00

شان بین (Sean Bean) یکی از بازیگرانی است که طعم مرگ را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که بازی کرده، چشیده است. این مسئله نزد دوست داران این صنعت بسیار نمود پیدا کرد و تا جایی رسیده است که حتی شاهد بعضی شوخی‌ها در این خصوص در فضای مجازی هستیم. اکنون شان بین نظر خودش را در این خصوص بیان کرده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

او مرگ‌های گوناگون و زیادی را در طی نقش‌های خود در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف تجربه کرده است که یکی از این آخرین مرگ‌ها، مربوط به شخصیت ند استارک در سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» است که بسیاری را آزرده خاطر کرد. سکانسی که به عنوان بزرگ‌ترین شوک فصل اول این سریال و شاید اولین شوک بزرگ آن برای طرفداران شناخته می‌شود.
با این وجود، خوشبختانه شان بین در خصوص همه‌ی مرگ‌هایی که در نقش‌های خودش تجربه کرده، احساس بدی ندارد و حتی گاهی با شوخی و افتخار از آن یاد می‌کند. بر همین اساس، شان بین در گفتگوی خود با سایت EW بهترین سکانس مرگی که در آثار خود تجربه کرده است را مشخص نمود.

شان بین اذعان می‌کند که از دیدگاه او صحنه‌ی مرگ شخصیت برومیر از فیلم The Lord of The Rings «ارباب حلقه‌ها»، بهترین سکانس مرگی است که تاکنون تجربه کرده است. سکانسی که برومیر برای نجات پیپین و مری شجاعانه در برابر اوروک‌-های نبرد می‌کند و در اثر اصابت تیرهای متعدد کشته می‌شود. سکانسی که قطعاً در ذهن بسیاری از سینمادوستان باقی مانده‌ است.

این صحنه‌ی مرگ مورد علاقه‌ی من است. شما نمی‌توانید مرگی قهرمانانه‌تر از این بخواهید.

او در ادامه‌ در این خصوص می‌گوید شب قبل از ضبط این سکانس، او به همراه ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) با پیتر جکسون و فرن والش ملاقاتی داشتند و در مورد سکانس و دیالوگ معروف آن مشورتی کرده‌اند.
او در ادامه در حالی که در مورد تعدد سکانس‌های مرگ خود در آثارش می‌خندد، می‌گوید:

شما نمی‌توانید خودنمایی کنید و یا بی‌فایده باشید؛ زیرا هر باری که می‌میرید، یک لحظه‌ی بزرگ لعنتی است.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از این مرگ‌ها را قهرمانانه‌تر و بهتر می‌دانید؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.