تصویری از Dead Men Tell No Tales منتشر شد، پسر ویل ترنر از رویارویی‌اش با جانی دپ می‌گوید

22 April 2017 - 22:00

بازیگر اصلی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان داستان نمی‌گویند» برنتون تاویتس (Brenton Thwaites) در یکی از گفتگوهای خود از تجربه بازی در مقابل جانی دپ (Johnny Depp) گفت. فیلم اول این فرنچایز با عنوان The Curse of the Black Pearl «نفرین مروارید سیاه» ۱۴ سال پیش اکران شد که به دنبال موفقیت آن سه دنباله دیگر نیز ساخته و منتشر شد. به زودی تعداد این دنباله‌ها به عدد چهار خواهد رسید. باور این موضوع کمی سخت است که آن فیلم علی‌رغم سادگی داستان و داشتن بازیگرانی که روسای دیزنی چندان به آنها اطمینان نداشتند، توانست به آن موفقیت مالی گسترده دست یابد. شخصیت کاپیتان جک اسپارو حال به یک نماد در فرهنگ عمومی تبدیل شده‌است و هیچ فیلمی از این فرنچایز بدون حضور او کامل نخواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این حال، شماره چهارم این فرنچایز با عنوان On Stranger Tides «سوار بر امواج ناشناخته» در سال ۲۰۱۱ باعث تغییر دیدگاه‌ها نسبت بدان شد و به طور همزمان از طرف منتقدان و طرفداران مورد نکوهش قرار گرفت. تمرکز فیلم تنها بر روی شخصیت جک اسپارو قرار گرفت و شخصیت‌های ویل و الیزابت ترنر با بازی اورلاندو بلوم و کیرا نایتلی بازنشسته شده‌بودند. البته این موضوع باعث نشد طرفداران آن فیلم را تماشا نکنند؛ در واقع فیلم توانست در مجموع به فروش جهانی ۱٫۰۴۵ میلیارد دلار دست پیدا کند. حال در این فیلم دیزنی تصمیم گرفته‌است به جایی بازگردد که باعث شد فیلم اول به موفقیت دست یابد. این مهم با بکارگیری تاویتس در نقش پسر الیزابت و ویل صورت خواهد گرفت، جایی که او نیز مسیری را در پیش خواهد گرفت که پدرش در فیلم‌های قبلی در آن قدم گذاشت.

در مصاحبه اخیر خود با Entertainment Weekly، تاویتس اولین سکانس خود پیرامون رویارویی‌اش با جانی دپ را چنین توصیف کرد:

اولین سکانسم با جانی، اگر درست به خاطر داشته‌باشم مربوط به جایی است که در آن هنری باید جک اسپارو را برای پیدا کردن یک گنج با خود همراه کند تا اولا به هدفش برسد و دوما بتواند جک را نجات دهد. به شدت وحشت زده بودم، گویا در گذشته به هیچ وجه بازیگری را تجربه نکرده‌بودم. یادم می‌آید که داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که چطور می‌توانم همانطور بایستم و سه دقیقه با شخصیت جانی دپ بزرگ حرف بزنم، شخصیتی که در دوران نوجوانی با او بزرگ شده‌ام؟ فکر می‎‌کردم این موضوع عملی نخواهد شد.

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در تاریخ ۵ خرداد سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.