۱۳ Reasons Why بیشترین توئیت را در سال ۲۰۱۷ در فضای مجازی به خود اختصاص داده‌است

23 April 2017 - 09:00

۱۳ Reasons Why در رتبه اول سریال‌هایی قرار گرفت که در سال ۲۰۱۷ در فضای مجازی بیشترین توئیت را به خود اختصاص داده‌اند. موفقیت یک سریال تلویزیونی معمولا بستگی به تعداد بینندگان آن دارد اما با توجه به رشد و تغییر نحوه مشاهده سریال‌ها و این موضوع که شبکه‌های پخش استریم مانند نتفلیکس تعداد بینندگان محصولات خود را اعلام نمی‌کنند کمی سخت است بخواهیم موفقیت یک سریال را با توجه به تعداد بیننده‌ها بررسی کنیم. یکی از روش‌های جایگزین در این مورد بررسی میزان تاثیر یک سریال یا فیلم در شبکه‌های اجتماعی مختلف است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در مورد سریال «سیزده دلیل» که به تازگی در تاریخ ۱۰ فروردین از شبکه نتفلیکس پخش شد، این تاثیر بر روی فضای مجازی بسیار بزرگ بوده‌است. بخشی از این موضوع به دلیل محتوای درگیر کننده و بخشی دیگر از آن مربوط به بازی زیبای بازیگران جوان و تازه کار این سریال است. در واقع در سال جاری میلادی تا به اکنون، «۱۳ دلیل» در شبکه مجازی توئیتر، بیشترین توئیت را به خود اختصاص داده‌است که این موضوع نشان دهنده میزان موفقیت این سریالِ تایید شده توسط منتقدان است. شاید یکی دیگر از دلایل موفقیت سریال بازخورد مثبت منتقدان نسبت به آن باشد که این فاکتور در میانگین‌ نقدهای ۹۱% این سریال در وبسیات راتن تومیتوز مشهود است.

به گزارش وراییتی این سریال از زمان آغاز پخش خود بیش از ۱۱ میلیون توئیت را به خود اختصاص داده‌است و حساب کاربری بازیگران آن در فضای مجازی از نظر تعداد فالوور رشد چشمگیری را نشان می‌دهد که این موضوع در رشد ۱۳۰۰۰ درصدی تعداد طرفداران کریسیتین ناوارو، بازیگر نقش تونی به وضوح مشخص است. همچنین در این گزارش آمده است که اکثر توئیت‌های مذکور به ترتیب به شخصیت‌های هنا با بازی کاترین لنگفورد، کلِی با بازی دیلان مینت و شخصیت‌های جف، آلکس و جاستین اختصاص یافته‌است.

شما می‌توانید مقاله مربوط به معرفی این سریال را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    جدا سریال خوبى بود. من به پیشنهاد یکى از بچه هایى که باهاشون کار مى کنم اپیزود اول رو دیدم و تا اپیزود آخر ازش لذت بردم. کاترین لنگفورد هم راه صد ساله رو ناگهانى طى کرد. اون هم بخشى از موج جدید بازیگرهاى سریال آبکى تلویزیون استرالیاست که دنبال مارگو رابى، آلیشیا دبنهام کرى و الیزا تیلور راه خودشونو به آمریکا باز کردن. شاید موفقیت این افراد ربطى به ما نداشته باشه ولى تماشاى مسیر سختى که انتخاب کردن (در مورد لنگفورد مدت ها شانسش رو توى یوتیوب براى خوانندگى امتحان کرد) این رو نشان مى ده که کار نشد نداره. فقط باید به اندازه کافى روش تمرکز کنى.