رسمی: تاریخ اکران چهار دنباله فیلم Avatar اعلام شد

23 April 2017 - 16:00

جیمز کامرون (James Cameron) تاریخ اکران چهار دنباله‌ی Avatar «آواتار» را مشخص کرد. بعد از این که اولین فیلم از Avatar «آواتار» در سال ۲۰۰۹ اکران شد و رکورد فروش ۲٫۷ میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی را به جا گذاشت (رکوردی که به نظر نمی‌رسد توسط فیلمی دیگر شکسته شود)، صحبت‌های زیادی درباره‌ی دنباله‌هایش وجود داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز کامرون با کمک موشن کپچر (motion capture) و فن آوری ۳D، دنیایی را به وجود آورد که مخاطبان سال‌ها منتظر دیدنش بودند. در طی سال‌ها تعداد دنباله‌های این فیلم زیادتر شد و به همین خاطر تاریخ اکران آن‌ها نیز مرتب تغییر می‌کرد. در ابتدا قرار بود که Avatar 2 در سال ۲۰۱۴ اکران شود، سپس تاریخ اکرانش به سال ۲۰۱۸ تغییر پیدا کرد. حالا دیگر انتظارات به پایان رسیده و تاریخ پخش همه‌ی دنباله‌ها مشخص شده است.

در حساب رسمی آواتار در فیسبوک، کارگردان این فرانچایز تاریخ اکران دنباله‌های آواتار را مشخص کرد. تمامی قسمت‌های آواتار به ترتیب در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ اکران خواهند شد.

هنوز اطلاعات زیادی از دنباله‌های این فرانچایز در اختیار نداریم، ولی جیمز کامرون گفته است که داستان درباره‌ی خانواده‌ی جیک سالی (Jake Sully) که در پایان فیلم اول، هوشیاری خودش را به یک آواتار انتقال داد؛ خواهد بود. این تاریخ‌ها نشان دهنده‌ی آن هست که این چهار دنباله، با هم دو جفت تشکیل می‌دهند.

بعد از اکران فیلم The Force Awakens «بیداری نیرو»، فیلمی که بیش از هر فیلم دیگری از لحاظ فروش به آواتار نزدیک شد، دسامبر ماه فرانچایز جنگ ستارگان محسوب می‌شود و از آن جایی که قرار است تا ۲۰۳۰ فرانچایز جنگ ستارگان ادامه داشته باشد؛ احتمالا  دیزنی مجبور می‌شود برای قسمت نهم به بعد فیلم‌های جنگ ستارگان، تاریخ جدیدی برای اکران پیدا کند تا از رقابت با آواتار دوری کند.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.