کالوم ترنر به فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 پیوست

23 April 2017 - 18:00

کالوم ترنر (Callum Turner) به تیم بازیگری فیلم در دست ساخت Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان ۲» پیوست. ساخت این دنباله در پی موفقیت قسمت نخست آن تائید شد و قرار است که در فصل تابستان امسال مراحل فیلمبرداری آن آغاز گردد. قسمت دوم این مجموعه‌ی پنج قسمتی بر روی ظهور و رشد گریندل‌والد (Grindelwald)، جادوگر تاریکی، تمرکز خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

تاکنون اطلاعاتی از جزئیات داستانی این فیلم در دسترس نیست. اما گفته شده که «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان ۲» دنباله‌ی اتفاقات دستگیر شدن گریندل‌والد توسط سازمان «MACUSA» با همیاری نیوت اسکمندر (Newt Scamander) را در پیش خواهد گرفت. از جمله بازیگران «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» که در این دنباله نیز حضور دارند می‌توان به جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گرندل‌والد و ادی ردماین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر اشاره کرد. چندی پیش نیز مشخص شد که جود لاو (Jude Law) برای بازی در نقش جوانی دامبلدور به این فیلم پیوسته است. در حال حاضر نیز مطلع شدیم که کالوم ترنر به «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان ۲» پیوسته و قرار است که در نقش برادر نیوت اسکمندر هنرنمایی کند.

طبق گزارش «ورایتی»، ترنر در نقش تسوس (Thesus)، برادر نیوت هنرنمایی خواهد کرد که از وی مسن‌تر خواهد بود. با توجه به دانشنامه‌ی «Harry Potter Wiki»، تسوس اسکمندر جادوگری قدرتمند و یک کارآگاه است. گفته شده که وی با «Percival Graves» جهت دستگیری گریندل‌والد مشارکت داشته است. همچنین گفته شده که تسوس با نیوت در خصوص «Magizoologist» بودن آن مخالف بوده است، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها رابطه‌ای نزدیک با یکدیگر داشته باشند.

ترنر در فیلم‌هایی نظیر Green Room «اتاق سبز»، Victor Frankenstein «ویکتور فرانکشتاین» و Assassin’s Creed «کیش یک آدمکش» حضور داشته است. اما علاقه‌مندان بیشتر او را به خاطر بازی در سریال «War and Peace» به خاطر دارند. وی در کنار جف بریجز (Jeff Bridges) در فیلم The Only Living Boy in New York «تنها پسر زنده‌ی نیویورک» نیز حضور دارد که در تابستان سال جاری به روی پرده خواهد رفت.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان ۲» از روز جمعه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.