فیلم X-Men: Dark Phoenix معرفی شد

24 April 2017 - 20:00

عنوان فیلم بعدی از فرانچایز X-Men «مردان ایکس» مشخص شده است: Dark Phoenix «ققنوس سیاه». در حال حاضر تنوع زیادی در فرنچایز مردان ایکس به چشم می‌خورد؛ در یک طرف، فیلم بسیار خشن Logan «لوگان» وجود دارد و در سمت دیگر فیلم خنده دار Deadpool. در کنار این فیلم‌ها به نظر می‌رسد که هنوز داستان استاد اگزویر (Professor Xavier) و مدرسه‌ی او به پایان نرسیده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Dark Phoenix چند مدتی هست که تحت عنوان X-Men: Supernova در حال توسعه است و داستان ققنوس سیاه را روایت خواهد کند. بر اساس گزارش سایت باکس آفیس (BoxOffice)، نام کامل فیلم X-Men: Dark Phoenix، در اعلام تاریخ اکران سه فیلم مردان ایکس مشخص شد. در داستان ققنوس سیاه، یک نیروی بسیار قوی و کشنده، جین گری (Jean Grey) تحت کنترل خود قرار می‌دهد. ما در X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» هم دیدم که سوفی ترنر (Sophie Turner) در نقش جین با قدرت درونی خود در کشمکش بود.

این اولین بار نیست که داستان ققنوس سیاه در فیلم‌های مردان ایکس روایت می‌شود. این داستان در دو فیلم اول مردان ایکس به کارگردانی برایان سینگر (Bryan Singer) نیز آمده بود، ولی فیلم X-Men: The Last Stand «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» به کارگردانی برت رتنر (Brett Ratner) همه چیز را خراب کرد. فیلم برت رتنر یکی از بدترین فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شد، ولی به لطف خط زمانی جدید فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» امید داریم که کینبرگ (Kinberg) یا هر کارگردان دیگری بتواند به خوبی این داستان را روایت کند.

البته مشکل اصلی X-Men: Dark Phoenix فیلم رتنر نخواهد بود. «مردان ایکس: آخرالزمان» بازخوردهای خوبی از منتقدین دریافت نکرد و فروش خوبی هم در باکس آفیس نداشت که یک عقب‌گرد برای فرانچایز محسوب می‌شود. اطلاعات دیگری از فیلم در اختیار نیست، جز این که به نظر می‌رسد که جیمز مکآووی (James McAvoy) در فیلم حضور خواهد داشت، ولی احتمالا خبری از مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) در نقش مگنتو (Magneto) نخواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.