کارگردان Doctor Strange سریال جدید Locke & Key را کارگردانی خواهد کرد

24 April 2017 - 16:00

پس از سال‌ها باقی ماندن در مرحله ساخت، در نهایت قرار است اقتباسی لایو اکشن از مجموعه کتاب‌های مصور Locke & Key توسط شبکه Hulu ساخته و پخش شود. خلق شده توسط پسرِ نویسنده‌ی بزرگ استفن کینگ، جو هیل (Joe Hill) و هنرمند گابریل رودریگز (Gabriel Rodríguez) برای کمپانی IDW در سال ۲۰۰۸، این محصول کامیک درست از همان زمان آغاز انتشار خود، برای ساخت یک اقتباس لایو اکشن برای تلویزیون در نظر گرفته‌شد. تمرکز داستان بر روی ۳ فرزند از یک خانواده قرار دارد که تصمیم می‌گیرند پس از قتل وحشتناک پدرشان، به خانه بازگردند. پس از بازگشت، آنها متوجه می‌شوند که آن مکان مملو از اسرار مختلف و اتفاقات مرموز است. در کنار این‌ها موجودات شیطانی را قرار دهید که به شکار شخصیت‌های اصلی داستان می‌پردازند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۱۰ شبکه فاکس متعهد شد یک قسمت برای این سریال بسازد و حتی در کامیک کانِ همان سال قسمت‌هایی از آن را به نمایش درآورد اما متاسفانه هیچگاه محصول نهایی بر روی آنتن نرفت. پس از آن شبکه MTV تصمیم گرفت که کار را ادامه دهد اما در نهایت تصمیم نهایی در سال ۲۰۱۲ بر آن شد که فیلمی از روی آن ساخته شود. سازندگان سریال Fringe، آلکس کورتزمن (Alex Kurtzman) و رابرت اورسی (Roberto Orci) در راس آن پروژه قرار گرفتند اما در نهایت این اتفاق نیز میسر نشد. سال گذشته این خبر منتشر شد که بار دیگر قرار است این پروژه در مسیر ساخت قرار گیرد و حال به نظر می‌رسد این تصمیم جدی است.

طبق گزارش منتشر شده توسط ددلاین شبکه هولو قرار است قسمت آغازین این سریال را به صورت آزمایشی بسازد و در این مسیر از نام‌هایی بزرگ استفاده خاهد کرد. کارلتون کیوس (Carlton Cuse) که سابقه همکاری با جی‌جی آبرامز را در سریال Lost را دارد در کنار هیل، تهیه کنندگی سریال را بر عهده خواهند داشت. همزمان، کارگردان بلاک باستر Doctor Strange، اسکات دریکسون (Scott Derrickson) قرار است به ریشه‌ خود در پروژه‌های ژانر وحشت بازگشته و قسمت اول را کارگردانی کند.

در حال حاضر تاریخ پخش این سریال به طور دقیق مشخص نشده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.