تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Captain Marvel مشخص شد

25 April 2017 - 09:00

به تازگی به صورت رسمی اعلام شده است که فیلمبرداری فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» از ماه فوریه سال آینده‌ میلادی آغاز خواهد شد. پیش از این نیز گزارش شده بود که فیلمبرداری نخستین فیلم مستقل از جهان سینمائی مارول با محوریت یک ابرقهرمان زن، پس از ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی انجام خواهد شد. هفته‌ی گذشته نیز مشخص شد که آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) کارگردانی این پروژه‌ی مورد انتظار که بازیگر برنده‌ی اسکار، یعنی بری لارسون (Brie Larson) در نقش اصلی آن یعنی کارول دنورس (Carol Danvers)، هنرنمایی خواهد کرد را برعهده خواهند داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

با اینکه فیلم «کاپیتان مارول» قرار است که از ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به اکران درآید، اما طرفداران جهان سینمائی مارول بی‌صبرانه منتظر دیدن هنرنمایی لارسون در نقش کاپیتان مارول هستند. با اینکه تا تابستان امسال شاهد دو فیلم جدید از این جهان سینمائی یادشده خواهیم بود، اما این سبب نمی‌گردد که استودیوی «مارول» برای آینده برنامه‌ریزی نکند و به همین جهت تصمیم دارد از ابتدا سال میلادی جدید، تولیدات فیلم «کاپیتان مارول» را آغاز کند.

کوین فیگ (Kevin Feige)، رئیس استودیوی «مارول» و معمار اصلی جهان سینمائی مارول، در گفتگو با وب‌سایت «Collider»، به صورت رسمی خبر از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم «کاپیتان مارول» از ماه فوریه سال آینده‌ی میلادی داد. اینطور که به نظر می‌رسد، مشکلی بر سر راه تولید این فیلم وجود ندارد، آن هم حالا که به صورت رسمی مشخص شده که سکان هدایت این پروژه در دستان بودن و فلک قرار گرفته است.

شایان ذکر است که معمولاً مراحل آغاز فیلمبرداری برخی فیلمهای هالیوودی با تاخیر نیز انجام خواهد گرفت، بنابراین می‌توان انتظار چنین موردی را برای «کاپیتان مارول» نیز داشت که البته احتمال آن خیلی کم است. لارسون پس از کسب اسکار بهترین بازیگر نقش زن به خاطر فیلم Room «اتاق»، توانست خیلی زود به یکی از چهره‌های مطرح هالیوود تبدیل گردد و از جمله پروژه‌های مهم اخیر او می‌توان به Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» و Free Fire «شلیک آزاد» اشاره کرد. فیلم «کاپیتان مارول» از روز جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.