سریال X-Files ادامه خواهد داشت

25 April 2017 - 21:00

سریال X-Files ده قسمت دیگر در شبکه‌ی فاکس در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ پخش خواهد شد. یکی از بهترین سریال‌های دهه‌ی نود که می‌شود آن را یکی از بهترین فرانچایزهای علمی تخیلی هم دانست. علاوه بر نه فصل اصلی که شامل بیش از ۲۰۰ قسمت برنامه بود؛ دو فیلم سینمایی، چندین بازیِ ویدئویی، کتاب مصور و رمان هم از این سریال ساخته شده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال بعد از اکران فیلم X-Files: I Want to Believe در سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۶ دیگر خبری از ماجراجویی‌های مولدر (Mulder) و اسکالی (Scully) نبود تا این که در اسل ۲۰۱۶ با یک فصل شش قسمتی به شبکه‌ی فاکس بازگشتند. این شش قسمت هم شامل داستان‌های جدا و هم داستان‌هایی که مربوط به توطئه بیگانه (موضوع اصلی در کل سریال) بود. قسمت آخر این فصل نا معلوم به پایان رسید که کاملا طرفداران را مطمئن کرد که ادامه‌ی این سریال ساخته خواهد شد.

فاکس به صورت رسمی اعلام کرده است که سریال X-Files برای یک فصل ده قسمتی برای بار دیگر در شبکه پخش خواهد شد. فیلمبرداری فصل یازدهم در تابستان آغاز می‌شود و در فصل پخش ۲۰۱۷-۲۰۱۸ پخش خواهد شد، ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

واکنش طرفداران درباره‌ی شش قسمت پخش شده در سال قبل کمی درهم بود، ولی اکثر آن‌ها از بازگشت مولدر و اسکالی خوشحال بودند. البته احتمال این که این سریال زودتر هم پخش شود وجود دارد؛ مهمترین موضوع در این مورد برنامه‌ی شلوغ دیوید دوکاونی (David Duchovny) و جیلیان اندرسون (Gillian Anderson) هست.

زیاد شدن تعداد قسمت‌های این فصل هم خبر بسیار خوبی هست؛ چون باعث ایجاد تعادل بین داستان‌های تک قسمتی و داستان اصلی می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.