تصویر تبلیغاتی جدید Justice League، سوپرمن را نمایش می‌دهد

25 April 2017 - 18:00

جدیدترین تصویر تبلیغاتی فیلم Justice League «لیگ عدالت»، اثری از زک اسنایدر (Zack Snyder)، شخصیت سوپرمن را به نمایش می‌گذارد. در این تصویر، شخصیت سوپرمن با هنرنمایی هنری کویل (Henry Cavill) در کنار شخصیت‌های حاضر در این فیلم حضور دارد و در محوریت آن ایستاده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این، تنها یک تصویر از شخصیت سوپرمن با لباسی جدید در رویداد کمیک‌کان سال گذشته منتشر شده بود و دیگر در تبلیغات فیلم «لیگ عدالت» شاهد حضور وی نبودیم. تابدین لحظه در خصوص نحوه‌ی بازگشت شخصیت سوپرمن به جهان سینمائی DC صحبتی نشده است و طرفداران در این رابطه ابهامات زیادی دارند.

اگر به یاد داشته باشید، شخصیت سوپرمن در انتهای فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، به خاطر نجات جهان از شخصیت شرور «دومزدی»، خود را فدا کرد و در انتها شاهد مراسم خاک‌سپاری وی نیز بودیم. اما همانطور که انتظار می‌رود، شرکت «DC Comics» هیچگاه یکی از شخصیت‌های پولساز خود را نادیده نخواهد گرفت. به موجب همین امر، اوج گرفتن خاک‌های روی تابوت کلارک کنت (Clark Kent)، نشان از بازگشت او داشت.

تصویر تبلیغات جدید فیلم «لیگ عدالت» را از زیر می‌توانید مشاهده کنید. انتظار می‌رود که در تریلر بعدی این فیلم شاهد حضور سوپرمن نیز باشیم.

در کنار هنری کویل، بازیگرانی از جمله بن افلک (Ben Affleck)، گل گدوت (Gal Gadot)، ازرا میلر (Ezra Miller)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، ری فیشر (Ray Fisher)، آمبر هرد (Amber Heard)، امی آدامز (Amy Adams) و جی.کی سیمونز (J.K. Simmons) نیز در فیلم «لیگ عدالت» به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم مورد انتظار «لیگ عدالت» از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.