لحن شخصیت‌های «نگهبانان کهکشان» در فیلم Avengers: Infinity War حفظ خواهد شد

25 April 2017 - 19:00

اکران فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» به یک موفقیت قابل توجه برای استودیوی «مارول» تبدیل شد که عمده دلیل موفقیت آن بیشتر متوجه لحن آن بود. به موجب همین امر، از آنجایی که شخصیت‌های نگهبانان کهکشان در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان جنگ‌ بی‌نهایت» نیز حضور خواهند داشت ولی جیمز گان (James Gunn) – کارگردان مجموعه‌ی نگهبانان کهکشان – در این فیلم نقشی نخواهد داشت، طرفداران در خصوص حفظ لحن آن‌ها نگرانی‌هایی داشتند که اخیراً اطمینان خاطر داده شده است که لحن نگهبانان کهکشان در فیلم یادشده همچنان حفظ خواهد شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

چندی پیش مشخص شد که جیمز گان وظیفه‌ی ساخت قسمت سوم مجموعه‌ی «نگهبانان کهکشان» را نیز برعهده خواهد داشت، اما شخصیت‌های این مجموعه پیش از این فیلم، در فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز حضور خواهند داشت. به همین منظور و از آنجایی که جیمز گان در زمینه‌ی کارگردانی و نویسندگی این فیلم نقشی ندارد، طرفداران در خصوص حفظ لحن نگهبانان کهکشان نگرانی‌هایی داشتند که اخیراً کریس پرت (Chris Pratt) به این نگرانی‌ها خاتمه داده است.

پرت در جریان جلسه‌ی مطبوعاتی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» با وب‌سایت «/Film» در خصوص نقش استار-لرد (Star-Lord) و حضور دیگر شخصیت‌های این مجموعه در فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» به گفتگو پرداخت. وی اطمینان داد که هر یک از این شخصیت‌ها نقشی کلیدی در این فیلم خواهند داشت و به لطف حضور گان به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این فیلم، شاهد حفظ لحن و ویژگی‌های اصلی این شخصیت‌ها در «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» خواهیم بود.

دو فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» و «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» به ترتیب در روزهای جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه (۵ می ۲۰۱۷) و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸) به روی پرده خواهند رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.