مایکل من مینی سریالی درباره‌ی جنگ وینام می‌سازد

26 April 2017 - 20:00

مایکل من (Michael Mann)، برای سال‌های زیادی هست که فیلم‌هایی می‌سازد که هم از نظر منتقدان و هم به لحاظ فروش موفق عمل می‌کنند. آخرین اخبار از این کارگردان حاکی از آن هست که مشغول ساخت مینی سریالی درباره‌ی جنگ ویتنام به نام Hue 1968 هست. شاید معروف‌ترین اثر این کارگردان فیلم درام جنایی Heat باشد که در سال ۱۹۹۵ اکران شده است و او در بیش از سی سال فعالیت در هالیوود توانسته است به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هرچند که آخرین اثر مایکل من Blackhat «کلاه سیاه» نتوانست خیلی خوب عمل کند، ولی طرفدارانش هنوز از این کارگردان ناامید نشده‌اند. پس خیلی عجیب نخواهد بود که مایکل من تلاش زیادی برای جبران اشتباهات خود کند.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، مایکل من و مایکل د لوکا (Michael De Luca)، تهیه کننده‌ی مینی سریال، به تازگی حقوق ساخت اقتباسی از کتاب Hue 1968 را خریداری کرده‌اند و قرار است بر اساس کتاب مارک بودن (Mark Bowden) مینی سریالی هشت تا ده ساعته بسازند.

مایکل من سعی دارد به داستان‌های شخصیِ پر از جرئیات مارک بودن جنبه‌های سینمایی بیافزاید تا برای مخاطب عام لذت بخش شود. مایکل من در این باره صحبت کرد:

Hue 1968 کتابی شاهکار و  به شدت دراماتیک هست. دستاورد مارک بودن این هست که ما این حس را می‌کنیم که جای شخصیت‌ها قرار داریم. مردم آمار و تعداد کشته‌ها را از هم جدا می‌کردند و این حس در کتاب وجود دارد که زندگی شخصیت‌ها واقعی هست. روایت مارک  بودن به این دلیل عالی هست چون او با صدها نفر از آدم‌ها از دو جناح مصاحبه کرده و داستان‌های آن‌ها را پایه‌ی کتاب خود قرار داده است. به همین دلیل Hue 1968 از لحاظ احساسی بالاتر از کتاب‌هایی مثل  All Quiet on the Western Front «در جبهه غرب خبری نیست» و For Whom the Bell Tolls «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند» قرار می‌گیرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.