تام مک کارتی برای فیلم جدیدی با دیزنی همکاری می‌کند

26 April 2017 - 22:00

بیش از یک سال از اکران فیلم Spotlight «افشاگر» که برنده‌ی جایزه اسکار بهترین فیلم هم شد؛ می‌گذرد و تام مک کارتی (Tom McCarthy) به دنبال فیلم دیگری برای کارگردانی هست. او قبول کرده است که فیلم لایو اشکن کریستوفر رابین (Christopher Robin) را بر اساس فیلمنامه‌ی الکس راس (Alex Ross) بسازد. همچنین تام مک کارتی در ساخت سریال موفق ۱۳ Reasons Why توسط شبکه‌ی نتفلیکس دست داشت که اعلاوه بر این که مورد قبول نوجوانان قرار گرفت؛ افراد بزرگسال نیز با آن ارتباط برقرار کردند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود تام مک کارتی دوست دارد همیشه سرش شلوغ باشد و به همین خاطر قرار است با دیزنی برای ساخت Timmy Failure همکاری کند. برای کسانی که دیگر بچه نیستند یا در حال بزرگ کردن یک بچه هستند باید بگویم که Timmy Failure نام یک مجموعه کتاب هست که درباره‌ی پسری ۱۱ ساله هست در دنیای فانتزی خودش یک کارآگاه خصوصی برجسته هست که کمپانی شکست کامل (Total Failure) را اداره می‌کند که به حل اسرار محلی می‌پردازد.

البته تیمی همیشه به تیمش نیاز دارد. یک خرس قطبی خیالی ۱۲۰۰ پوندی دستیار او هست و رولو توکس (Rollo Tookus) هم همکار او هست. همچنین تام مک کارتی همچنین در کنار کارگردانی دو نوشتن فیلمنامه‌ی آن نیز دست دارد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.