نقش اول سریال جدید استارترک زن خواهدبود

12 August 2016 - 14:21

جدیدترین سریال مربوط به دنیای استارترک یعنی Star Trek: Discovery «استارترک: اکتشاف» جهان هستی را با شخصیت نقش اول زن کاوش خواهدکرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید. خبر زن بودن نقش اول این سریال که قرار است از شبکه CBS All Access پخش شود، توسط مجله EW و درست قبل از برگزاری نشست این سریال در مراسم انجمن منتقدان تلویزون منتشر شد.

این سریال توسط برایان فولر (Bryan Fuller) ساخته خواهدشد که در حال حاظر بر روی سریال اقتباسی American Gods «خدایان آمریکایی» کار می‌کند. این موضوع باعث شده که او هنوز نتواند بازیگری برای این سریال که قرار است در ژانویه سال ۲۰۱۷ از شبکه CBS پخش شود، در نظر بگیرد. قسمت اول این سریال همان‌طور که اشاره شد از شبکه CBS پخش می‌شود ولی بعد از پخش قسمت پایلوت، ادامه سریال برای پخش به پلتفرم دیجیتالی  CBS All Access منتقل می‌شود. سرویس اشتراک این پلتفرم که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، ماهانه ۵٫۹۹ دلار است.

«اکتشاف» دومین سریال برگرفته از دنیای استارترک خواهدبود که در آن شخصت زن نقش اول را بر عهده خواهدداشت. اولین نقش اول زن، شخصیت کاپیتان جنوی با بازی کیت مالگرو (Kate Mulgrew) در مجموعه Star Trek: Voyager «استارترک: مسافر» در سال ۱۹۹۵ بود. برخلاف فیلم‌های استارترک، این مجموعه جدید، در همان دنیای پیوسته‌ای روایت می‌شود که سریال‌های قبلی استارترک در آن جریان داشتند. البته این بار شخصیت اصلی زن، کاپیتان فضاپیما نخواهدبود.

فولر در نشست انجمن منتقدان تلویزیون گفت :

در تاریخ استارترک یه واقعه و رویداد وجود دارد که همیشه در مورد آن صحبت شده ولی تا به حال بررسی و کشف نشده. برای ساخت این سریال، ما یک داستان کاملا پیوسته و منظم را تعریف می‌کنیم که عمق کهکشان وسوسه‌انگیز را در برمی‌گیرد. و همچنین ما شخصیتی داریم که در سفر است و برای اینکه بتواند یک مفهوم بیگانه و غیرزمینی را بشناسد، باید در ابتدا بتواند خودش را بشناسد.

فصل اول این سریال در سیزده قسمت و با داستانی بسیار منظم عرضه می‌شود و طبق گفته سازنده به رمان استارترک شباهت خواهدداشت.

منبع comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم زودتر ژانویه بشه. من با این سریال و فضاى ١٩٩٩ (البته تکرا شون، اینقدر هم کهنسال نیستم) بزرگ شدم و به جز دو فصل مابى استار ترک رو دیدم. امیدوارم این یکى هم خوب باشه.