کریس پرت: فیلم Cowboy Ninja Viking همچنان در دست توسعه قرار دارد

27 April 2017 - 14:00

ستاره‌ی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم»، کریس پرت (Chris Pratt)، اعلام کرد که فیلم اقتباسی از کمیک تصویری Cowboy Ninja Viking همچنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد. پرت پس از بازی در سریال‌های تلویزیونی با هنرنمایی در نقش استار-لرد در مجموعه فیلمهای ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان» به شهرت رسید و جهت شرکت در پروژه‌های متعددی به توافق رسید که یکی از آن‌ها اقتباسی سینمائی از کمیکی تصویری یاد شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پرت ابراز داشت که فیلم Cowboy Ninja Viking، که پیرامون ماجراهای سوء استفاده از دانکن (Duncan)، عضوی از یک واحد ضد اطلاعات مبتلا به اختلال چندشخصیتی است، روزی ساخته خواهد شد. کریس پرت از سال ۲۰۱۴ میلادی است که جهت هنرنمایی در این پروژه با تهیه‌کنندگان آن به توافق رسیده است؛ اما از آن زمان تا به حال، این پروژه حرکتی رو به جلو نداشته و ساخت آن پیشرفتی نکرده است.

پرت در جریان گفتگویش با «Collider» که پیرامون فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» شکل گرفت، در خصوص فیلم Cowboy Ninja Viking و روند توسعه‌ی آن نیز صحبت کرد. وی اظهار کرد که این پروژه همچنان در دست توسعه قرار دارد و بالاخره روزی شاهد آن خواهیم بود. اگرچه این فیلم همچنان کارگردان مشخصی ندارد، اما تیم تولید در حال رایزنی با کارگردانان مختلفی است تا سکان هدایت Cowboy Ninja Viking را به آن‌ها بدهند.

پیش از این قرار بود تا کارگردانان فیلم John Wick «جان ویک»، یعنی دیوید لیچ (David Leitch) و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشند که متاسفانه از این پروژه کناره‌گیری کردند. نگارش فیلمنامه‌ی اولیه‌ی Cowboy Ninja Viking را رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) برعهده داشته‌اند؛ اما مشخص نیست که آیا همچنان از این فیلمنامه جهت ساخت این فیلم استفاده خواهد شد یا شخصی دیگری جهت بازنویسی آن استخدام خواهد شد. ریس و ورنیک نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Zombieland «سرزمین زامبی» را در کارنامه دارند و قرار است که بر روی فیلمنامه‌ی دنباله‌ی این فیلم کمدی نیز کار کنند که در مراحل پیش از تولید قرار دارد. فیلم Cowboy Ninja Viking تاریخ اکران مشخصی ندارد و همچنان وضعیت تولید آن نامشخص است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.