Fantastic Beasts 2: جود لاو درباره‌ی دامبلدور با رولینگ صحبت خواهد کرد

28 April 2017 - 15:00

جود لاو (Jude Law) بازیگری هست که برای بازی در نقش آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) جوان برای نقش آفرینی در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲» انتخاب شده است. لاو بعد از این که با فیلم علمی تخیلی Gattaca «گاتاکا» در سال ۱۹۹۷ معروف شد، تعداد زیادی نقش آفرینی عالی داشته. جود لاو در فیلم‌هایی از ژانرهای گوناگونی کار کرده؛ از ژانر درام جنایی با فیلم The Talented Mr. Ripley «آقای ریپلی بااستعداد» گرفته تا فیلم کمدی Spy «جاسوس». فیلم بعدی او King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» هست که چند وقت دیگر اکران می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که جود لاو ثابت کرده است توانایی بازی در هر نقشی را دارد، ولی او فاش کرده است که برای بازی در نقش دامبلدور قصد مشاوره بگیرد. در مصاحبه‌ای با BBC، جود لاو بیان کرد که قصد دارد با جی کی رولینگ (J K Rowling) ملاقات کند و درباره‌ی نقشش در اولین دنباله‌ی Fantastic Beasts مشاوره بگیرد.

اولین کار من این خواهد بود که با جی کی رولینگ ملاقات کنم تا درباره‌ی این که دامبلدور چه کسی هست و او دوست دارد دامبلدور چه کسی باشد و کمی بیشتر درباره‌ی دیدگاه او از این مرد بزرگ، ولی جوان مطلع شوم.

بزرگترین نگرانی جود لاو این است که قرار است جا پای مایکل گمبون (Michael Gambon)، بازیگر نقش دامبلدور در مجموعه‌ی فیلم هری پاتر، بگذارد نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که مایکل گمبون هم تقیرباً کار غیرممکنی برای جاگزینی بازیگر افسانه‌ی، ریچارد هریس (Richard Harris)، داشت که پس از بازی در دو فیلم اول هری پاتر در سال ۲۰۰۲ جان خود را از دست داد. البته بازیگرانی مثل کاترین واترسون (Katherine Waterston) و دن فولگر (Dan Folger) به لاو کمک خواهند کرد که راحتر بتواند خود را در دنیای جادویی جی کی رولینگ جا دهد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.