World War Z 2 در آستانه کارگردانی دیوید فینچر و بازگشت برد پیت

28 April 2017 - 09:00

به لطف روی کار آمدن رئیس جدید استودیوی پارامونت، جیم جیانوپولُس (Jim Gianopulos)، قرار است دنباله فیلم پرطرفدار World War Z به کارگردانی دیوید فینچیر (David Fincher) و بازی برد پیت (Brad Pitt) در نقش اصلی بار دیگر و پس از پاک شدن موقتش از تقویم اکران آن استودیو، بر روی غلتک ساخت قرار گیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه هنوز چراغ سبز برای ساخت این فیلم به صورت رسمی داده نشده‌است اما انتظار می‌رود جیانوپولُس در هفته پیش رو این خبر را به صورت رسمی منتشر کند. طبق گفته منبع موثق، روند تولید این فیلم قرار است در فصل اول سال ۲۰۱۸ میلادی آغار شود. هنوز هیچکدام از دست اندرکاران این استودیو در این مورد مصاحبه‌ای را انجام نداده‌اند.

سال گذشته بود که اخباری پیرامون این موضوع منتشر شد که برد پیت ایده ساخت این دنباله را به فینچر داده و او نیز از آن استقبال کرده‌بود. برنامه ریزی‌ها برای ساخت این فیلم به دنبال مشکلات شخصی برد پیت به صورت موقت متوقف شد و در نهایت رئیس سابق استودیو پارامونت برای در نظر گرفتن تمام گزینه‌ها، ساخت دنباله و اکران آن را به صورت کامل از تقویم پخش پارامونت خارج کرد.

فینچر پس از ساخت فیلم موفق Gone Girl فیلم دیگری را کارگردانی نکرده‌است اما اخیرا اپیزود آغازین سریال Mind Hunters را برای شبکه نتفلیکس کارگردانی کرده‌است. این کارگردان همواره از عدم علاقه خود به دنباله‌ها خبر داده‌است اما با توجه به سابقه طولانی او با برد پیت و همکاری با او در فیلم‌های Fight Club «باشگاه مشت زنی»، Se7en و The Curious Case of Benjamin Button «مورد عجیب بنجامین باتن» به نظر می‌رسد برد پیت توانسته است او را برای کارگردانی این فیلم مجاب کند.

فیلم نامه World War Z 2 در ابتدا توسط استیون نایت نگارش شده‌‌است و در ادامه دنیس کلی آن را بازنویسی کرده‌است. این موضوع مشخص نیست که آیا نویسنده‌ای دیگر نیز قرار است بر روی فیلم نامه کار کند یا خیر. فیلم اول World War Z با بودجه ساخت ۱۹۰ میلیون دلار، توانست در مجموع به فروش جهانی ۵۴۰ میلیون دلار دست یابد.

منبع: وراییتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Joker says:

    بنظرم با اومدن فینچر این فیلم به شاهکاری تبدیل میشه. اگه استدیو آزادی کافی رو به فینچر بده تا استایل تاریک فیلم هاش رو به اجرا در بیاره و هدفشون درجه سنی R بزارند برعکس قسمت اول که PG-13 بود ، فیلم بهتر میشه.

  • Matt Murdock says:

    میتونه جالب و دیدنی باشه