تاریخ انتشار تریلر جدید فیلم Blade Runner 2049 مشخص شد

28 April 2017 - 10:05

تریلر جدید فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو همانطور که انتظار می‌رفت قرار است همزمان با اکران فیلم پیش روی Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» منتشر شود. با وجود فاصله ۳۵ ساله مابین فیلم اوریجینال بلید رانر و دنباله آن، طرفداران احساساتی تلفیق شده با خوش بینی و ترس و هراس را در خود می‌بینند. این امید وجود دارد که فیلم ارزش انتظار ۳۵ را داشته باشد و با ارائه داستانی عمیق، جذاب و البته تازه طرفداران را خوشحال کند. این نگرانی هم وجود دارد که این دنباله نتواند به همان اندازه‌ای درگیرکننده و بزرگ باشد که فیلم اول در زمان اکران خود بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان دنی ویلنوو به طور قطع وظیفه‌ای سنگین را بر عهده دارد. ریدلی اسکات توانست یک علمی‌تخیلیِ شاهکار از روی داستان فیلیپ کی‌دیک بسازد و حال انتظارات در اوج خود قرار دارد. ستارگان فیلم قبلی، هریسون فورد و ادوارد جیمز اولموس در این دنباله نیز حضور دارند که قطعا به مقبولیت آن کمک بسیاری خواهد کرد؛ در کنار آنها رایان گاسلینگ و جرد لتو به عنوان شخصیت‌های جدید در این دنباله به ایفای نقش خواهند پرداخت. تیزر تریلر منتشر شده برای این فیلم علی رغم عدم نشان دادن جزئیات داستانی، توانست نگرانی بسیاری از طرفدران را در مورد فیلم رفع کند.

اسکات در مصاحبه اخیر خود با روزنامه واشنگتن پست تایید کرد که تریلر اول فیلم Blade Runner 2049 قبل از اکران فیلم پیش روی بیگانه پخش خواهد شد و طرفدران خواهند توانست نمایشی دقیق‌تر از جزئیات فیلم را مشاهده کنند. اسکات که خود یکی از تهیه کنندگان اجرایی این فیلم است در مورد آن بسیار هیجان زده است. او تریلر پیش روی فیلم را به سادگی چنین صورت توصیف می‌کند: It will be cool «باحال خواهد بود».

فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۲۹ اردیبهشت و فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۱۴ مهر سال جاری راهی سینماها خواهند شد.

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.