سریال تلویزیونی Scream بازسازی خواهد شد

28 April 2017 - 13:00

برای طرفداران سریال تلویزیونی شبکه‌ی «MTV»، یعنی Scream، هم خبر خوب وجود دارد و هم خبر بد. ساخت و نمایش فصل سوم این سریال رسماً تائید شده است؛ با این وجود، این فصل آن چیزی نخواهد بود که بینندگان برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی و با تماشای فصل نخست، به سریال Scream علاقه‌مند شدند. با سینما گیمفا همراه باشید.

شبکه‌ی «MTV» به صورت رسمی اعلام کرد که در فصل سوم سریال Scream شاهد تیم بازیگری کاملاً جدید و همچنین تغییراتی قابل توجه در پشت صحنه‌ی این سری خواهیم بود. این گزارش می‌افزاید که برت ماتیوز (Brett Matthews) جایگزین تهیه‌کنندگان فعلی این سریال تلویزیونی یعنی مایکل گانز (Michael Gans) و ریچارد رجیستر (Richard Register) خواهد شد. همچنین افرادی از جمله کوئین لطیفه (Queen Latifah)، شکیم کومپر (Shakim Compere) و یانلی آرتی (Yaneley Arty) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به «Flavor Unit Entertainment» می‌پیوندند.

اگرچه سریال تلویزیونی Scream تفاوت‌های عمده‌ای با مجموعه فیلم‌های سینمائی تحت همین نام از استودیوی «Dimension Films» دارد، اما این سری یک فرضیه‌ی داستانی مشابه را دنبال می‌کند. گروهی مهاجم به نوجوانان شهر آرام لیک‌وود حمله می‌کنند و هر کس که از راز آن‌ها پرده بردارد، به طرز فجیعی به قتل خواهد رسید. فصل دوم این سریال از نظر امتیاز، افت قابل توجهی به خود دید. به همین منظور، قرار است که تنها شش قسمت برای فصل سوم ساخته و به روی آنتن برود.

وس کریون (Wes Craven) از سال ۱۹۹۶ الی ۲۰۱۱ میلادی کارگردانی هر چهار فیلم سینمائی Scream «جیغ» را برعهده داشته است. متاسفانه کریون در سال ۲۰۱۵ میلادی دار فانی را وداع گفت. اما به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در فصل نخست سریال Scream نقش داشت. از جمله هنرمندانی که در مجموعه فیلمهای «جیغ» به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نِو کمپبل (Neve Campbell)، کورتنی کاکس (Courteney Cox) و دیوید آرکیوت (David Arquette) اشاره کرد. البته هیچ‌کدام از بازیگران نامبرده در اقتباس تلویزیونی این مجموعه حضور ندارند.

شرکت «The Weinstein Company» پس از عملکرد ضعیف قسمت چهارم این مجموعه‌ی سینمائی، برنامه‌ی تولید قسمت پنجم و ششم آن را از دستور کار خود خارج کرد و ساخت سریال تلویزیونی آن را مدنظر قرار داد. همانطور که پیشتر ذکر شد، فصل سوم سریال Scream کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و تنها در شش قسمت در تاریخی نامشخص از شبکه‌ی «MTV» به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.