کارگردان فیلم La La Land سریالی موزیکال می‌سازد

28 April 2017 - 16:00

دیمین شزل (Damien Chazelle) در پی کسب موفقیتی قابل توجه جهت ساخت فیلم تحسین‌ شده‌ی La La Land «لا لا لند»، سریال موزیکالی درام تحت عنوان The Eddy را خواهد ساخت. شزل پس از نگارش فیلمنامه‌ برای فیلمهایی با بودجه‌ی کم، اقدام به ساخت فیلم Whiplash «ویپلش»، محصول سال ۲۰۱۴ میلادی، کرد که چندین نامزدی اسکار را برای او به همراه داشت. اما وی، سال گذشته‌ی میلادی فیلم بسیار موفق «لا لا لند» را روانه‌ی پرده‌ی سینماها کرد که جایزه‌ی بهترین کارگردانی مراسم اسکار را برای او به ارمغان آورد و او را تبدیل به جوان‌ترین فردی در تاریخ این جشنواره تبدیل کرد که موفق به بدست آوردن این جایزه شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش «THR»، شزل جهت ساخت یک سریال درام و موزیکال که با نام The Eddy شناخته می‌شود، به توافق رسیده است. این سریال بر روی یک کلاب و زندگی شخصی افراد حاضر در آن تمرکز خواهد داشت. داستان این سریال تلویزیونی توسط جک ترون (Jack Thorne) به نگارش درآمده است. گلن بالارد (Glen Ballard) ترانه‌سرای برنده‌ی جایزه‌ی گرمی و آلن پول (Alan Poul) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این سریال نقش خواهند داشت. انتظار می‌رود که سریال The Eddy از طریق شبکه‌های کابلی و استریم به نمایش دربیاید.

شزل با این اقدام خود به جرگه‌ی عظیم هنرمندانی می‌پیوندد که از سینما به مدیوم تلویزیون روی آورده‌اند. ساخت این سریال به آن معنی نیست که شزل برای مدتی از سینما کناره‌گیری خواهد کرد. چراکه وی فیلم First Man «نخستین مرد» را در دست ساخت دارد. این فیلم به زندگی نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) می‌پردازد و از هنرنمایی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، که با شزل در فیلم «لا لا لند» نیز همکاری کرده است، بهره می‌برد. جاش سینگر (Josh Singer)، نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی فیلم Spotlight «کانون توجه»، نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «نخستین مرد» را برعهده دارد. متاسفانه تابدین لحظه اطلاعاتی از آغاز ساخت سریال The Eddy و تاریخ به روی آنتن رفتن آن در دسترس نیست.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    امیدوارم با غرور افتخارات اوایل مسیرش توی باقی راه گند نزنه