نگاهی به قرارداد بازیگران دنیای سینماتیک مارول | تا چه زمانی با ما خواهند بود؟

6 May 2017 - 17:00

در کتاب‌های مصور اگر نویسندگان تصمیم بگیرند که به طور مثال از شخصیت دکتر استرنج در سری کتاب‌های مرد عنکبوتی استفاده کنند، تنها کافی است با تعدادی از مدیران ارشد کمپانی مارول هماهنگ شده و پس از دریافت چراغ سبز، کار طراحی گرافیکی را آغاز کنند. اما در مورد فیلم‌ها موضوع به همین راحتی نیست.

دنیای سینماتیک مارول به شدت گسترش یافته‌است. پر فروش‌ترین فرنچایز تاریخ سینما حال چهارده فیلم را اکران کرده‌است و براحتی ۱۰ فیلم دیگر نیز در برنامه تولید دارد و در آینده نیز این تعداد به احتمال فراوان افزایش خواهد داشت. کلید این موفقیت نیز امکان استفاده از کراس اورهای مختلف در مجموعه فیلم‌های Avengers و حضور کوتاه برخی از شخصیت‌ها در فیلم‌های مستقل هر ابرقهرمان است. با این وجود مانعی بزرگ بر سر را چنین ایده‌ای وجود دارد و آن مانع نه یک مانع هنری که یک مانع حقوقی است. هر کدام از بازیگران حاضر در این دنیا قراردادهایی امضا کرده‌اند که در آن به دقت مدت زمان و تعداد فیلم‌های مستقل و حضورهای کوتاه آنها در سایر فیلم‌ها با جزئیات ذکر شده‌است. در واقع در این قراردادها مجموعه‌ای بسیار پیچیده از مسائل حقوقی وجود دارد که سر در آوردن از آنها کاری بسیار سخت است. به منظور دریافت دقیق از چگونگی این روند، در این مقاله قصد داریم به موشکافی قرارداد تعدادی از بازیگران اصلی حاضر در این دنیا پرداخته و زمان اتمام حضور آنها را در آن را مورد بررسی قرار دهیم.

نکته‌ای در مورد قراردادها: معمولا تعداد فیلم‌هایی که یک بازیگر قرار است در آنها بازی کند به صورت عمومی اعلام نمی‌شود اما در مصاحبه‌های مختلف با ستارگان این موضوع به آرامی روشن می‌شود. با اینکه این گفتگوها نمایی دقیق از محتویات را به ما ارائه می‌‌‌دهند اما با گفتگوها و مذاکرات بعدی، این اعداد و ارقام دستخوش تغییر می‌شوند. به طور مثال بازیگرانی که در قرارداد خود حضور در سه فیلم انتقام جویان را امضا کرده‌بودند قرار است در فیلم چهارم نیز که درحال حاضر عنوان ندارد، حضور داشته‌باشند.

[divider][/divider]

رابرت داونی جونیور – تونی استارک | آیرون من

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرار داد: ۳

Spider-Man: Homecoming

Avengers: Infinity War

Avengers 4

اولین ستاره دنیای سینماتیک مارول رابرت داونی جونیور است که در ابتدا قرارداد او شامل حضور در سه فیلم آیرون من و اتحاد اونجرز بود (حضور او در فیلم The Incredible Hulk به صورت افتخاری بود). قرارداد او از آن زمان سه بار تمدید شده‌است که این تمدید به منظور حضور او در فیلم‌های انتقام جویان ۲ و۳ سپس کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی و در نهایت مرد عنکبوتی صورت گرفته‌است.

ایده ساخت فیلم چهارم آیرون من در طول زمان بارها و بارها مطرح شده‌است اما با پیشرفت این دنیای سینماتیک و روند معرفی شخصیت‌های جدید احتمال به وقوع پیوستن چنین ایده‌ای هر لحظه کمتر و کمتر می‌شود. در حال حاضر آخرین حضور او در این دنیا مربوط به فیلم چهارم انتقام جویان خواهد بود.

[divider][/divider]

دان چیدل – جیمز رودز

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: نامشخص

دان چیدل تا به این لحظه و پس از جایگزینی‌اش با ترنس هاوارد در فیلم دوم آیرون من، چهار بار در نقش جیمز رودز مقابل دوربین رفته‌است. در حال حاضر هیچ خبری مبنی بر تایید حضور او در ادامه فیلم‌های مارول مانند «جنگ ابدی» یا شماره چهارم انتقام جویان منتشر نشده‌است. البته با توجه به اتفاقاتی که در فیلم «جنگ داخلی» حادث شد، بعید است که آن فیلم آخرین حضور او در این دنیا باشد و به احتمال او را در فیلم‌های بعدی نیز خواهیم دید. مدت زمان قرارداد او نیز مخفی است و با توجه به مدت زمان حضور او در فیلم‌ها، به احتمال زیاد او نیز برای شش فیلم با مارول قرارداد بسته‌است.

[divider][/divider]

بازیگران مکمل مجموعه فیلم‌های آیرون من

[divider][/divider]

با در نظر گرفتن عدم حضور در فیلم‌های مارول از سال ۲۰۱۳ و نظرات خود او پیرامون اینکه کار شخصیت پپر پاتس در MCU به پایان رسیده‌است، به احتمال زیاد گوئنت پالترو در آینده دنیای سینماتیک مارول نقشی نخواهد داشت. گمانه زنی‌های بسیار پیرامون قرارداد او با مارول وجود دارد که یکی از آنها عدم توافق این بازیگر برای تمدید قرارداد بوده‌است.

جان فورو نیز که کارگردانی دو فیلم اول آیرون من را بر عهده داشت وضعیتی متفاوت را برای نقش هپی هوگان دارد. او در فیلم پیش روی مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت و در ادامه نیز به احتمال فراوان او را خواهیم دید.

[divider][/divider]

کریس اونز – استیو راجرز | کاپیتان آمریکا

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۳

Spider-Man: Homecoming

Avengers: Infinity War

Avengers 4

مارول در ابتدا قصد داشت قراردادی برای ۹ فیلم با کریس اونز امضا کند اما او در نهایت این تعداد را به ۶ فیلم کاهش داد: یک سه گانه برای فیلم‌های سولوی کاپیتان آمریکا به همراه سه فیلم برای انتقام جویان. این قرارداد با فیلم‌های انتقام جویان «جنگ ابدی» و انتقام جویان ۴ به اتمام خواهد رسید. این بازیگر به هیچ وجه از این موضوع نمی‌ترسد که روزی به پایان دوران کاری‌اش در نقش ابرقهرمان محبوب برسد اما در این موضوع نیز تردید ندارد که در صورت فراهم بودن شرایط قرارداد خود را تمدید کند. در حال حاضر فیلم چهارم انتقام جویان پایان کار اوست.

در کنار شش فیلم اصلی برای او، اونز چند بار در فیلم Thor: The Dark World و فیلم پیش روی مرد عنکبوتی حضور داشته‌است. حضور او در فیلم ثور به صورت افتخاری است و در مجموعه فیلم‌های قراردادی او به حساب نمی‌آید اما به احتمال زیاد حضور او در فیلم «بازگشت به خانه» مذاکره شده است.

[divider][/divider]

سباستین استن – باکی بارنز | سرباز زمستان

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۶

Avengers: Infinity War

Avengers 4

مابقی فیلم‌ها نامشخص است

جدا از حضور در سه فیلم اصلی کاپیتان آمریکا، سباستین استن فاصله بسیاری با اتمام قرارداد ۹ فیلمه‌اش با مارول دارد. آخرین بار او را در سکانس پایانی فیلم «جنگ داخلی» مشاهده کردیم که بازوی فلزی خود را پس از مبارزه با تونی استارک از دست داده‌بود و برای درمان وضعیت روانی‌اش به کشور واکاندا منتقل شده‌بود تا در آنجا در حال خواب مصنوعی فرو رود. بعید است که او را در فیلم پیش روی Black Panther مشاهده کنیم، در عوض حضور او در فیلم‌های انتقام جویان قطعی است. در نگاه بلند مدت انتظار می‌رود باکی ریشه‌های خود در کتاب‌های کامیک را دنبال کرده و در نهایت عنوان کاپیتان آمریکا از دوستش استیو راجرز به او منتقل شود که این موضوع به معنی ساخت فیلم احتمالی کاپیتان آمریکای ۴ خواهد بود.

[divider][/divider]

آنتونی مکی – سم ویلسون | فالکون

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۲

Avengers: Infinity War

Avengers 4

کمی بعید است که همانند کتاب‌های مصور شخصیت سم ویلسون در نهایت ریاست شیلد را در این دنیای سینماتیک بر عهده گیرد اما بازیگر این شخصیت آنتونی مکی از  زمان معرفی‌اش در فیلم «سرباز زمستان» در بین اعضای اصلی تیم کاپیتان قرار گرفته‌است و به تبع آن شاهد حضور پررنگ او در فیلم‌های «عصر اولتران» و «جنگ داخلی» بوده‌ایم. او بار دیگر لباس خود برای فیلم «جنگ ابدی» بر تن خواهد کرد اما این موضوع را فاش نمی‌کند که قرارداد او چه زمانی به پایان خواهد رسید؛ البته او تایید کرده‌است که در اتحاد پیش رو زنده مانده و به کار خود ادامه خواهد داد. احتمال این موضوع کم است که قرارداد او به اندازه سباستین استن باشد اما به طور قطع او را پس از اتمام استیو راجرز خواهیم دید.

[divider][/divider]

کریس همزورث – ثور

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۳

Thor: Ragnarok

Avengers: Infinity War

Avengers 4

همانند اونز، کریس همزورث نیز برای شش فیلم با مارول قرارداد بسته‌است و به گفته خود این بازیگر قرارداد او پس از حضور فیلم‌های ذکر شده در بالا به اتمام خواهد رسید. بر خلاف اونز او هیچ حرفی از سرنوشت شخصیت خود به زبان نیاورده است در نتیجه اینکه در آینده چه اتفاقاتی برای شخصیت او خواهد افتاد نامشخص است.

[divider][/divider]

تام هیدلستون – لوکی

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۳

Thor: Ragnarok

Avengers: Infinity War

Avengers 4

تام هیدلستون در ابتدا قرارداد حضور در شش فیلم را با مارول به امضا رسانده‌است که نیمی از آن مربوط به حضور در سه گانه فیلم‌های سولوی ثور است. سه فیلم دیگر مربوط به فیلم‌های انتقام جویان است؛ البته او در فیلم «عصر اولتران» حضور نداشت اما بر سر صحنه فیلم‌برداری آن حاضر شد. به احتمال فراوان فرم قرارداد او نیز همانند سایر ستارگان این دنیا است و با حضور در فیلم چهارم انتقام جویان به اتمام خواهد رسید.

[divider][/divider]

بازیگران مکمل مجموعه فیلم‌های ثور

[divider][/divider]

ادریس آلبا مدت زمان قرارداد خود را به صورت مخفی نگه داشته‌است. با این وجود دیدیم که او در فیلم Ragnarok حضور دارد و اگر شایعات مربوط به سنگ‌های ابدی واقعیت داشته‌باشد به احتمال فراوان در چند فیلم دیگر نیز او را خواهیم دید. استلان اسکارشگارد قراردادی به مدت پنج فیلم دارد که با حضور در فیلم Avengers: Infinity War این قرارداد به اتمام خواهد رسید. کت دنینگ نیز همین شرایط را دارد. به احتمال فراوان قرداد او تمدید نخواهد شد. آنتونی هاپکینز نیز با نقش اودین سومین حضور خود را در فیلم رگناروک تجربه خواهد کرد. همانند آلبا مدت زمان قرارداد او نیز نامشخص است.

[divider][/divider]

مارک رافلو – بروس بنر | هالک

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرار داد: ۴

Thor: Ragnarok

Avengers: Infinity War

Avengers 4

فیلمی اعلام نشده

مارک رافلو نیز همانند سایر بازیگران اصلی مارول قراردادی برای شش فیلم با این کمپانی امضا کرده‌است اما با توجه به ریسکی بودن ساخت فیلمی سولو پیرامون شخصیت هالک تنها او را در فیلم‌های اول و دوم انتقام جویان دیده‌ایم. مکان بعدی برای ملاقات او سیاره هالک در فیلم رگناروک است و پس از آن همانند اکثر شخصیت‌ها، در جنگ ابدی و شماره چهارم انقام جویان حضور خواهد داشت. در نهایت تنها یک فیلم در قرارداد او باقی خواهد ماند که به احتمال زیاد در آینده دور عنوان آن فیلم مشخص خواهد شد. البته با توجه به اینکه شخصیت هالک در اکثر موارد با استفاده از جلوه‌های ویژه به نمایش درمی‌آید به احتمال فراوان شاهد بازگشت دوباره رافلو در این نقش و تمدید قرارداد او باشیم.

[divider][/divider]

بندیکت کامبربچ – دکتر استرنج

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرار داد: حداقل ۴

Thor: Ragnarok

Avengers: Infinity War

Avengers 4

Doctor Strange 2

اصطلاحا جوهر قرارداد بندیکت کامبربچ هنوز خشک نشده‌است و به تازگی او را در فیلم دکتر استرنج در سال گذشته میلادی مشاهده کردیم. به احتمال فراوان پس از اتمام قرارداد بازیگران اصلی دنیای سینماتیک مارول، این کامبربچ خواهد بود که هسته مرکزی این دنیا را تشکیل می‌دهد. این بازیگر هنوز از تعداد دقیق فیلم‌های خود در قراردادش پرده برنداشته‌است، با این وجود می‌دانیم که حداقل در چهار فیلم او را خواهیم دید: نمایشی نسبتا بلند در فیلم رگناروک، حضور کامل در شماره سوم و چهارم انتقام جویان و دنباله‌ی فیلم اوریجینال دکتراسترنج. با در نظر گرفتن اینکه مارول معمولا برای هر شخصیت فیلم سولوی سه گانه در نظر می‌گیرد باید گفت که حداقل شش فیلم در قرارداد او باقی مانده است و اکر کراس اورهای مختلف را نیز بدان اضافه کنیم به مجموع ۹ فیلم احتمالی خواهیم رسید.

[divider][/divider]

بازیگران مکمل فیلم دکتر استرنج

[divider][/divider]

چیوتل اجیوفور در مورد ادامه حضور خود در دنیای سینماتیک مارول بسیار خوددار بوده‌است اما با در نظر گرفتن سکانس پایانی فیلم دکتر استرنج این موضوع قطعی است که حداقل در دنباله آن فیلم بار دیگر شاهد حضور او باشیم. بندیکت وانگ را نیز به وفور در فیلم‌های آینده مارول خواهیم دید جایی که حضور او در Infinity War به صورت رسمی تایید شده‌است. یکی دیگر از بازیگران مهم در این فیلم ریچل مک‌آدامز است اما این بازیگر هنوز هیچ حرفی از باقی ماندن یا خروجش از دنیای سینماتیک مارول بر زبان نیاورده است.

[divider][/divider]

چادویک بوسمن – تی‌چالا | بلک پنتر

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۴

Black Panther

Avengers: Infinity War

Avengers 4

فیلمی نامشخص

بازیگر بعدی که قرار است در دنیای سینماتیک مارول نقش قهرمانی نوپا را بر عهده بگیرد چادویک بوزمن است که طبق گزارشات برای ۵ فیلم با کمپانی مارول قرارداد بسته‌است. با حضور در فیلم «جنگ داخلی»، تنها ۴ فیلم در قرارداد او باقی می‌ماند که حضور در دو فیلم سولوی این ابرقهرمان و دو فیلم پیش روی انتقام جویان این قرارداد به اتمام خواهد رسید. با این وجود کمی بعید است که این پایان کار برای بوسمن در این دنیا باشد، به احتمال فراوان و البته در صورت موفق بودن فیلم‌های سولوی او، مذاکرات جدید برای قرارداد این بازیگر صورت خواهد گفت.

[divider][/divider]

تام هالند – پیتر پارکر | مرد عنکبوتی

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۵

Spider-Man: Homecoming

Avengers: Infinity War

Avengers 4

Spider-Man: Homecoming 2

فیلمی نامشخص

قرارداد تام هالند با کمپانی مارول و سونی در ابتدا قرار بود همانند سایر ابرقهرمان مرکزیِ MCU، شش فیلم باشد (۳ فیلم سولو و ۳ فیلم برای کاروس‌اورهای مختلف) تنها با این تفاوت که فیلم‌های سولوی او قبل از اتحادهای مختلف ساخته نخواهد شد. با این وجود، حال که سونی تصمیم گرفته‌است دنیای سینماتیک خود را پیرامون شخصیت مرد عنکبوتی به وجود آورد، بعید است که مدت زمان قرارداد هالند با مارول با همان اندازه طولانی مدت باشد که بسیاری از طرفداران انتظار آن را داشتند. حضور هالند در شماره چهارم انتقام جویان به همراه دنباله «بازگشت به خانه» در سال ۲۰۱۹ توسط کوین فیج به صورت رسمی تایید شده است اما پس از آن هیچ چیز قطعی نیست.

[divider][/divider]

بازیگران مکمل فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه

[divider][/divider]

یکی از بازیگر جانبی که به احتمال زیاد بار دیگر او را ملاقات خواهیم کرد مریسا تورمی در نقش خاله می است که در کنار حضور در دنباله فیلم اصلی، احتمالا حضور کوتاه را در فیلم‌های پیش روی انتقام جویان داشته‌باشد.

این احتمال وجود دارد که دوستان و شخصیت‌‌های دبیرستانیِ فیلم از جمله جیکوب بتالون در نقش ند لیدز، لورا حریِر در نقش لیز آلن، تونی رولوری در نقش فلش تامپسون، زندایا در نقش میشل و آنگوری رایس در نقش بتی برنت نیز قراردادهای چند فیلمی داشته‌باشند؛ چرا که صحبت‌های بسیاری پیرامون این موضوع وجود دارد که فیلم‌های سولوی این ابرقهرمان همان مسیری را طی کنند که مجموعه فیلم‌های هری پاتر آنها را پیموده‌اند.

[divider][/divider]

اسکارلت جوهانسون – ناتاشا رومانوف | بلک ویدو

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۲

Avengers: Infinity War

Avengers 4

قرارداد اسکارلت جوهانسون در میان قراردادهای بازیگران دیگر در صدر مخفی بودن قرار دارد جایی که پس از حضور قطعی‌اش در دو فیلم انتقام جویان هیچ چیزی در مورد آن نمی‌دانیم. علت این موضوع این است که برخلاف سایر بازیگران او برای حضور در هر فیلم قراردادی جداگانه امضا می‌کند و علاقه ندارد حضورش در هیچ فیلمی به صورت قطعی نوشته شود؛ در ابتدا نیز قرارداد او تنها برای حضور در فیلم دوم آیرون من امضا شده‌بود. با در نظر گرفتن این موضوع که او تنها شخصیت زن حاضر در این دنیا است و محبوبیت بالایی نیز در بین بسیاری از طرفدران مارول دارد، بعید است که به این زودی‌ها شاهد جدا شدن او از این دنیای سینماتیک باشیم. شاید بزرگترین سوال در مورد این بازیگر این باشد که بالاخره آیا او فیلم سولوی خود را خواهد داشت یا خیر.

[divider][/divider]

جرمی رنر – کلینت بارتون | هاک‌آی

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۲

Avengers: Infinity War

Avengers 4

کمی این موضوع به طول انجامید اما در نهایت در سال ۲۰۱۴ جرمی رنر از این موضوع پرده برداشت که قرارداد او با مارول برای ۳ فیلم انتقام جویان و یک فیلم سولو برای شخصیت هاک‌آی امضا شده‌است. همانطور که مشخص است مذاکرات بیشتری با مارول صروت گرفته‌است چرا که او حضور مختصر در فیلم اول ثور داشت و در ادامه به صورت مفصل در فیلم «جنگ داخلی» بازی کرد. این احتمال وجود دارد که به جای فیلم سولو که بسیار بعید است ساخته‌شود، او در فیلم سوم انتقام جویان حضور داشته‌باشد.

[divider][/divider]

پل راد – اسکات لنگ | انت من

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۲

Ant-Man and the Wasp

Avengers 4

طبق گفته‌های پل راد، او بری حضور در سه فیلم قراردادهای جداگانه امضا کرده‌است که در هر کدام به صورت دقیق به حضورهای کوتاه او در سایر فیلم‌ها اشاره شده‌است اما به احتمال فراوان او نیز همانند جوهانسون عمل می‌کند. این موضوع باعث می‌شود پیش بینی تاثیر او در آینده MCU کمی سخت شود. او پس از حضور در فیلم اوریجینالِ مرد مورچه‌ای، در فیلم «جنگ داخلی» حضور پیدا کرد و در ادامه در دنباله «زنبور زرد» (به همراه شماره چهارم انتقام جویان) در سال ۲۰۱۸ بازی خواهد کرد. به نظر می‌رسد در صورت موفقیت دنباله مرد مورچه‌ای در سال ۲۰۱۸، او بار دیگر برای فیلم سوم با مارول قرارداد امضا کند.

[divider][/divider]

اونجلین لیلی – هوپ ون‌دین | زنبور زرد

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۲

Ant-Man and the Wasp

Avengers 4

اونجلین لیلی تنها بازیگری است که حضورش در فیلم چهارم انتقام جویان تایید شده‌است و به صورت قطع در فیلم سوم حضور نخواهد داشت. طبق گفته خود بازیگر، شخصیت او به منظور نمایش مفصل در فیلم Ant-Man and the Wasp در فیلم سوم انتقام جویان حضور نخواهد داشت اما در ادامه در سال بعد در شماره بعدی به میدان خواهد آمد. مابقی قرارداد او منطقی است که دقیقا مشابه پل راد باشد. در صورت تمدید قرارداد پل راد و حضور او در فیلم سوم مرد مورچه‌ای، لیلی نیز در آن فیلم حضور خواهد داشت.

[divider][/divider]

الیزابت اولسن – واندا مکسیموف | اسکارلت ویچ

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۱

Avengers: Infinity War

جاس ویدن در ابتدا اعلام کرده بود که هم الیزابت اولسن و هم آرون تایلر جانسن برای حضور در سه فیلم با مارول قرارداد امضا کرده‌اند اگرچه این موضوع پس از مرگ شخصیت کوئیک سلیور در فیلم «عصر اولتران» دور از واقعیت به نظر می‌رسد. اگر این موضوع در مورد اولسن کماکان صحت داشته‌باشد باید بگوییم که فیلم «جنگ ابدی» آخرین فیلم اولسن و شخصیتش اسکارلت ویچ در دنیای سینماتیک مارول خواهد بود. البته این بازیگر خود هیچ اطلاعاتی را پیرامون جزئیات قرارداد خود و میزان طولانی بودن آن تایید یا تکذیب نکرد‌است.

[divider][/divider]

پال بتنی – ویژن

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۱

Avengers: Infinity War

پال بتنی از همان زمان آغاز شکل گیری MCU به عنوان شخصیت جارویس در آن حضور داشته‌است. البته با توجه به ماهیت شخصیتش، لازم نبود که او از همان ابتدا در صحنه‌های فیلم‌برداری حضور داشته‌باشد. تغییر شکل این هوش مصنوعی به شخصیت ویژن باعث شد این بازیگر مجبور به حضور در صحنه‌های فیلم برداری با گریم فوق‌العاده سنگین شود. میزان قرارداد او برای این نقش نامشخص است اما می‌دانیم که پس از حضور در «عصر اولتران» و «جنگ داخلی» بار دیگر او را در جنگ ابدی خواهیم دید. سنگ ابدیِ قرار گرفته بر روی پیشانی این شخصیت به احتمال زیاد نشانه‌ای بد برای اوست چرا که در فیلم پیش روی انتقام جویان، شخصیت تانوس در همان ابتدا به سراغ او خواهد رفت.

[divider][/divider]

ساموئل ال‌جکسون – نیک فیوری 

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرار داد: ۲

نام فیلم‌ها نامشخص است

 وقتی او برای اولین بار در انتهای فیلم آیرون من به نمایش درآمد به نظر می‌آمد قرارداد ۹ فیلمی ساموئل ال‌جکسون هیچ وقت به پایان نخواهد رسید. حال، پس از بازی در انواع و اقسام فیلم‌های مارول، تنها دو فیلم در قرارداد او باقی مانده‌است که نشان می‌دهد چرا مارول پس از فیلم «عصر اولتران» کمتر از او استفاده می‌کند. علی رغم اینکه هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده‌است، جکسون خود اشاره داشته‌است که احتمالا او را در دو فیلم پیش روی انتقام جویان و فیلم Captain Marvel ببینیم.

[divider][/divider]

کریس پرت – پیتر کوئیل | استارلرد

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مادنه در قرارداد: ۴

Guardians of the Galaxy Vol. 2

Avengers: Infinity War

Avengers 4

Guardians of the Galaxy Vol. 3

کریس پرت تنها بازیگر حاضر در مجموعه فیلم‌های نگهبانان است که به صورت واضح در مورد قرارداد خود شفاف سازی کرده‌است. قرارداد او شامل حضور در سه فیلم «نگهبانان کهکشان» و دو فیلم دیگر است. ساخت فیلم سوم نگهبانان به تازگی تایید شده است و دو فیلم دیگر موجود در قرارداد او شامل انتقام جویان ۳ و ۴ می‌شود. به تازگی پرت اعلام کرده‌است که حاضر است در صورت فراهم بودن شرایط و هموار بودن بستر داستانی، قرارداد خود را با کمپانی مارول تمدید کند.

[divider][/divider]

 بقیه نگهبانان و بازیگران مکمل

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۴

Guardians of the Galaxy Vol. 2

Avengers: Infinity War

Avengers 4

Guardians of the Galaxy Vol. 3

دیگر نگهبانان کهکشان همانند پرت در مورد قراردادهای خود شفاف نبوده‌اند اما با توجه به اینکه می‌دانیم حضور آنها در دو فیلم انتقام جویان قطعی است و با توجه به اینکه پرت اعلام کرده‌است که به احتمال فراوان فیلم سوم پایان کار برای نگهبانان خواهد بود، به نظر شرایط آنها نیز همانند پرت خواهد بود. بردلی کوپر و وین دیزل با در نظر گرفتن محبوبیت و پتانسیل شخصیت‌هایشان شانس بیشتری برای باقی ماندن در دنیای سینماتیک مارول دارند اما هیچ چیز قطعی نیست.

جزئیاب قراردادهای سایر شخصیت‌های جانبی مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان مشخص نیست.

[divider][/divider]

جاش برولین – تانوس

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۱

Avengers: Infinity War

علی رغم اینکه او بزرگ‌ترین شرور دنیای سینماتیک مارول به حساب می‌آید اما به احتمال زیاد شاهد حضور ادامه دار او در این دنیا نباشیم. تانوس در فیلم اول انتقام جویان به نمایش درآمد اما در آن زمان جاش برولین نقش او را بر عهده نداشت. فیلم Guardians of the Galaxy بود که برولین را برای اولین بار در نقش تانوس قرار داد و در ادامه او در در سکانس پایانی فیلم «عصر اولتران» مشاهده کردیم. بعید است که پس از حضور در فیلم اول انتقام جویان، بار دیگر شاهد بازگشت او به این دنیا باشیم. البته با توجه به اینکه نمی‌دانیم عنوان فیلم چهارم انتقام جویان چیست و به احتمال فراوان آن عنوان اسپویلی بر داستان فیلم سوم باشد، نا مشخص است که او برای فیلم چهارم به این دنیا باز گردد یا خیر.

[divider][/divider]

بری لارسن – کارول دنورس | کاپیتان مارول

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: حداقل ۱

Captain Marvel

در دو سال آینده تا زمان اکران فیلم کاپیتان مارول، قرار نیست بری لارسن وارد MCU شود (مگر اینکه به صورت مخفی شاهد حضور کوتاه او در جنگ ابدی باشیم) اما این موضوع حتمی است که شخصیت کارول دنورس یکی از شخصیت‌های کلیدی مارول در آینده این دنیا باشد. در حال حاضر حضور او در تنها در فیلم سولوی کاپیتان مارول تایید شده‌است اما به صورت حتم این موضوع تغییر خواهد کرد.

[divider][/divider]

کوبی اسمالدرز – ماریا هیل

[divider][/divider]

فیلم‌های باقی مانده در قرارداد: ۵

طبق گفته این بازیگر، او برای ۸ فیلم با کمپانی مارول قرارداد بسته است و تا به این لحظه تنها در ۳ فیلم حضور داشته است (البته مشخص نیست که حضور او در سریال Agents of S.H.I.E.L.D چگونه محاسبه می‌شود).  با در نظر گرفتن اینکه شخصیت نیک فیوری به زمان پایان قرارداد خود نزدیک می‌شود، باید گفت که او به احتمال فراوان هدایت شیلد را در ادامه این دنیا بر عهده بگیرد.

 

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.