اما واتسون درباره ایده‌ی ساخت دیو و دلبر ۲ می‌گوید

29 April 2017 - 13:00

ستاره فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، اما واتسون (Emma Watson) ایده خود درباره دنباله فیلم موزیکال دیو و دلبر را به اشتراک گذاشته یا حداقل در حد یک فرضیه اعلام کرده است. ۶ هفته از اکران این فیلم از تاریخ ۱۷ مارس می‌گذرد و این در حالی است که فیلم دیو و دلبر باکس آفیس دنیا را تسخیر کرده و بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار فروش داشته است. طبیعی است دیزنی با چنین برگشت فوق‌العاده‌ای، سعی کند راهی برای ادامه این داستان قدیمی روی پرده نقره‌ای پیدا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیر تولید استودیو، شان بیلی (Sean Bailey) درباره فیلم دیو و دلبر این‌گونه گفته که ساخت پیش درآمد یا اسپین آف این فیلم امکان پذیر است اما ایده‌ی دنباله فیلم را رد کرده است. هنوز بازیگران این فیلم از جمله واتسون علاقمند به ساخت دنباله آن بوده و طرفداران نیز خواستار چنین کاری هستند.

واتسون در مصاحبه‌ای با Access Hollywood می‌گوید از علاقه طرفداران برای ساخت دنباله دیو و دلبر بی اطلاع است اما دوست دارد روزی دیو و دلبر ۲ ساخته شود. واتسون با بیان این ایده در حد یک فرضیه اظهار داشت:

من همیشه فکر می‌کردم بل معلم می‌شود و در کاخ یک کتابخانه می‌سازد و در آن رو به روستاییان باز است. این چیزی است که من بهش فکر می‌کنم.

از آنجایی که مطرح شدن کتابخانه بل در دیو و دلبر حالت احساسی و عاطفی برای شخصیت این فیلم دارد، شاید واتسون چیزی در ذهن در این باره دارد. جالب است بدانید اگر دیزنی به دنبال ساخت ادامه داستان با توجه به پایان دیو و دلبر باشد، از حمایت بازیگر دیو، دن استیونز (Dan Stevens) نیز برخوردار است. هفته گذشته استیونز اعلام کرد که برای حضور در دنباله دیو و دلبر آماده است. با اینکه شخصیت پرنس نفرین شده در انتهای فیلم اول دوباره به شکل انسان درآمد، او می‌تواند دوباره شخصیت دیو را به داستان برگرداند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.